וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ממשיכה להתחדש: 130 דירות יוקמו באחד הרחובות הראשיים בעיר

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 13:23

פי 3 דירות חדשות: פרויקט התחדשות עירונית נוסף של חברת אזורים בירושלים יכלול הריסה של 40 דירות ישנות - לטובת הקמה של 130 דירות חדשות בבניין אחד. המתחם נמצא ברחוב דרך חברון, על ציר הרכבת הקלה

גשר המיתרים, ירושלים. ShutterStock
גשר המיתרים, ירושלים/ShutterStock

ירושלים ממשיכה להתחדש: חברת אזורים מודיעה הבוקר (א') על זכייתה במכרז הדיירים ותחילת החתימות במתחם דרך חברון 114 ירושלים. המתחם, במיקומו האסטרטגי, נמצא ברמת רחל, בין רחובות רבדים, עין גדי, בית לחם ואשר וינר, כאשר יתרון משמעותי נוסף הוא מיקומו על ציר הרכבת הקלה, המאפשר גישה נוחה ומהירה לכל רחבי העיר ומחוצה לה.

פרויקט ההתחדשות כולל פינוי של 40 דירות ישנות, בתמורה להקמה של 130 דירות חדשות בבניין אחד. הפרויקט יבנה באופן אורבני וחדשני, תוך דגש על פיתוח מרחב ציבורי איכותי לטובת כלל התושבים.

פרויקט דרך חברון 114 יתווסף למתחם סמוך נוסף ברחוב שלום יהודה 20-26, ודרך חברון 123-129. במתחם זה, שנמצא בימים אלו בישורת האחרונה להוצאת היתרי בניה ועליה לקרקע, יהרסו ארבעה בניינים עם 48 יח"ד ויבנו 2 בניינים גבוהים עם 144 יח"ד חדשות. כמו כן, לחברה מספר פרויקטים שנמצאים בשלבי ביצוע ותכנון שונים, בין השאר בצומת פת, שכונת הר נוף, קרית היובל ושכונת רוממה.

"זוהי זכות גדולה עבורנו לקבל את אמון דיירי המתחם"

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "אזורים רואה בעיר ירושלים מוקד חשוב לפעילותה, וכבר היום מקדמת בעיר פרויקטים רבים בשלבי ביצוע ותכנון שונים. זוהי זכות גדולה עבורנו לקבל את אמון דיירי המתחם ולהוביל פרויקט משמעותי שישדרג את איכות החיים בשכונה ויציע פתרונות דיור מתקדמים לתושבים, אנו מתחייבים לפעול עם הדיירים בשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך".

את חברת אזורים מייצג בפרויקט עו"ד טרי דלויה ממשרד דלויה ושות', ואת הדיירים מייצג משרד תוסיה כהן ועו"ד רועי אלקלעי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully