וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבר כזה לא קורה כל יום בת"א": הצצה לאחד הפרויקטים הכי מסקרנים בעיר

בשיתוף אאורה

1.5.2024 / 7:47

הגענו לאירוע ההריסה של מבנה ישן בשכונת נווה חן הוותיקה לטובת הפרויקט היוקרתי "אאורה הטייסים תל אביב", כדי לפגוש את הדיירים הנרגשים. צפו בכתבה

בווידאו: הצצה לפרויקט היוקרתי "אאורה הטייסים תל אביב"/עריכה: נועה לוי

כ-70 שנה לאחר שהוקמה, נווה חן, אחת השכונות הכי ותיקות בתל אביב, משנה את פניה. המבנים הישנים נעלמים אט אט מהנוף לטובת מבנים חדשים, כמו הפרויקט החדש של חברת אאורה - "אאורה הטייסים תל אביב" - שעתיד לקום במרכז השכונה.

מה מייחד את הפרויקט החדש ומה חושבים התושבים? הגענו לאירוע ההריסה של אחד המבנים הישנים בעיר שיפנה את מקומו לטובת הפרויקט החדש כדי לבדוק את הנושא מקרוב.

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

"אנחנו נמצאים בפריים לוקיישן בתל אביב פה יוקם בניין איכותי, עם חניה, עם איכות חיים וכל מה שצריך בבניין מודרני בתל אביב", אמר המנכ"ל והבעלים של חברת אאורה, יעקב אטרקצ'י. "אני חושב שזה התחדשות עירונית אמיתית במקום הבניינים שכבר פג תוקפם. הם מסוכנים, נוזלים, דולפים. אנחנו הורסים את הישן שכבר לא מתפקד ובונים משהו חדש ברמה הכי גבוהה שיש. זה WIN WIN לכולם, ברמת מדינה וברמת עיר. התחדשות עירונית - ציונות".

"אאורה הטייסים תל אביב" עונה למעשה על כל הדרישות עבור זוגות צעירים ומשפחות או משקיעים שמחפשים הזדמנות - דירות חדשות במחירים שכבר לא קיימים היום, בטח לא בתל אביב. מדובר בהזדמנות אמיתית, הודות לפוטנציאל ההשבחה הגדול של הבניין בשכונה שעוברת לא מעט שינויים עם פרויקטים רבים של התחדשות עירונית.

יעקב אטרקצ'י. ראובן קפוצ'ינסקי,
יעקב אטרקצ'י/ראובן קפוצ'ינסקי

"מדובר במגדל תל אביבי שנמצא במזרח העיר, אבל שייך לתל אביב, ולכן אנחנו מאוד מקפידים על רמה מאוד גבוהה", אמרה אורית מילבאואר אייל, אדריכלית הפרויקט. זה פרויקט של התחדשות עירונית אז יש לנו גם את הלקוחות הקיימים, כלומר הדיירים המקוריים של הפרויקט וגם לקוחות חדשים. אני חושבת שהשילוב הזה מטיב עם הפרויקט. הוא אפשר לנו לתכנן פרויקט עם מגוון גדול מאוד של דירות וזה מרגש כל פעם מחדש. זה לא קורה כל יום בתל אביב".

"אאורה הטייסים תל אביב" עוצב על ידי מילבאואר אדריכלים המתמחה במגוון תחומי האדריכלות, תוך מתן דגש על עירוב שימושים בשילוב תפיסה חברתית ברעיונות התכנוניים. הוא נמצא במיקום מצוין בתל אביב, ועתיד להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים ויכלול 15 קומות ושילוב של חיפויים דמויי עץ, אלומיניום ואבן. חלל הכניסה המרשים והמרווח יתפרש על פני שתי קומות, עם ויטרינה המשקיפה על נוף ירוק הנשקף מבחוץ ויכלול גם מועדון דיירים גדול ומודרני. הבניין יכלול 85 דירות ברמה גבוהה מאוד עם סטנדרט גימור גבוה וסגנון מוקפד של בנייה ותשתיות ומפרט עשיר ויוקרתי של מותגים מובילים.

למידע נוסף על הפרויקט לחצו כאן>>

seperator

חברת "אאורה מחדשים את ישראל" - החברה המובילה בהתחדשות העירונית בישראל

כבר מעל ל-7 שנים ברציפות שחברת "אאורה מחדשים את ישראל" עומדת בחזית ההתחדשות העירונית בישראל, ומובילה את התחום בכלל המדדים הנחשבים: מקום ראשון במדד ההתחדשות העירונית בשיתוף אתר מדלן, מקום ראשון בדירוג סיטי סקוור של קבוצת הארץ, ומקום ראשון בתחום הפינוי בינוי של מדד דן אנד ברדסטריט היוקרתי.

בשיתוף אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully