וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחרר עובדים פלסטינים לענף השיפוצים עוד לפני פסח"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 9:58

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, במכתב בהול לראש הממשלה: "עוד לא קרה שעובד עם היתר עבודה מעל גיל 40 ביצע פיגוע, שחרר עובדים פלסטינים לענף השיפוצים עוד לפני פסח"

כנס החירום של התאחדות קבלני השיפוצים. יח"צ,
כנס החירום של התאחדות קבלני השיפוצים/יח"צ

ענף בקריסה: ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, שולח מכתב בהול לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בעקבות המצוקה הקשה אליה נקלעו קבלני השיפוצים בעקבות המחסור בכח אדם. במכתב, מבקש סיב מנתניהו לשחרר במיידי פלסטינים מעל גיל 40 לאחר בידוק ביטחוני מדוקדק לענף השיפוצים, עוד לפני חג הפסח.

לדברי סיב, מעולם לא קרה שעובד עם היתר עבודה בתוקף מעל גיל 40 ביצע פיגוע כלשהו. כמו כן, טוען סיב, שהמתווה של העובדים הזרים לא מתאים לענף השיפוצים עקב התעריף היקר שהעובדים מקבלים ועקב מספר השעות הרב שאמורים העובדים הזרים לעבוד דרך תאגידי כח האדם.

סיב מוסיף במכתב כי מדינת ישראל עודדה את קבלני השיפוצים להעסיק עובדים פלסטינים, ובמידה ומדינת ישראל רוצה לעשות שינוי בתמהיל של העסקת העובדים, צריך לעשות זאת באחריות, בהדרגתיות ותוך שיקול דעת ולתת לקבלני השיפוצים להיערך לזה. "במצב הנוכחי מאות של עסקי שיפוצים נסגרו ואלפים קבלני שיפוצים בקשיים כלכליים ועל סף פשיטת רגל", טוען סיב, ומבקש מראש הממשלה: "אנחנו בפתחו של חג הפסח, חג האביב וההתחדשות, תן לנו לאכול חרוסת בחג ולא מרור".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully