וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב, וייטנאם: בקרוב נראה עובדים וייטנאמים באתרי הבנייה?

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 8:44

שר הפנים ושגריר וייטנאם דנו אמש בקידום הסכם להבאת עובדים לישראל, כמענה למצוקה הקשה בידיים עובדות שנוצרה מאז ה-7 באוקטובר בענפי הבנייה, החקלאות, הסיעוד וכו'

שר הפנים ושגריר וייטנאם בישראל. דוברות משרד הפנים,
שר הפנים ושגריר וייטנאם בישראל/דוברות משרד הפנים

שר הפנים משה ארבל נפגש אמש (ד') בלשכתו עם שגריר וייטנאם בישראל, ליי דוק טרונג. בפגישה בה השתתף גם מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, דנו הצדדים בין השאר בשיתופי פעולה אפשריים בין המדינות וכן בקידום ההסכם להבאת עובדים מווייטנאם המצוי בתהליך מו"מ מתקדם, לטובת מצוקת העובדים בענפים השונים.

שר הפנים, משה ארבל: "אני שמח שיש לנו הזדמנות נפלאה לחזק את היחסים ושיתופי הפעולה בין המדינות. משרד הפנים ומדינת ישראל בכלל עוסקים במגוון תחומים לרבות בנושאים הדיגיטליים שמצריכים אותנו לעמוד בחזית החדשנות ולשתף פעולה עם מדינות אחרות כדי לתת את השירות הטוב ביותר עבור אזרחי ישראל. הפעולות שעשו חמאס בשבעה באוקטובר חייבו אותנו להגן על עצמנו, חלק מההגנה היא בנושא העובדים הזרים. יש לנו צורך לחזק את שיתוף הפעולה עם וייטנאם בפרט בנושא העסקת עובדים. שמחתי לשמוע ממנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה שיש התקדמות לגבי חתימה על הסכם בילטרלי בין המדינות, אני מבקש להעביר דרכך את הדברים לשר הפנים על החשיבות של ההסכם הזה".

שגריר וייטנאם בישראל, ליי דוק טרונג: "מאז כניסתי לתפקיד ראיתי שאחד הדברים החשובים שאפשר לקדם בין המדינות הוא הבאת עובדים לישראל על ידי קידום תמריצים לעובדים שיגיעו מווייטנאם. אני מקווה שהמו"מ על ההסכם להגעת עובדים יצליח, יש לישראל יתרונות רבים עבור העובדים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully