וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

180 דירות להשכרה בלבד: הפרויקט החדשני בלב תל אביב יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 16:30

חברת שיכון ובינוי מודיעה כי הפרויקט שהיא מקדמת להשכרה ארוכת טווח של 23 קומות ו-180 דירות בדרך השלום קיבל היתר חפירה ודיפון. עבודות ההקמה צפויות להתחיל בשבועות הקרובים

פרויקט שכירות דרך השלום תל אביב. רועי אסולין,
פרויקט שכירות דרך השלום תל אביב/רועי אסולין

בשורה לשוכרי הדירות: חברת שיכון ובינוי הודיעה היום (ד') כי קיבלה היתר חפירה ודיפון בפרויקט דרך השלום בתל אביב. הפרויקט, המתנשא ל- 23 קומות, מיועד לדיור להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנה ומוקם במסגרת מודל דירה להשכיר ובשיתוף רמ"י ובעידוד עיריית תל אביב.

הפרויקט כולל 180 דירות של 2-6 חדרים ופנטהאוזים, ארבע קומות חניון תת קרקעי, שטחי קהילה, מועדון כושר, שטחי מסחר, מרפסת דיירים ועוד. מסך כל הדירות: 45 מיחידות הדירות יהיו בשכ"ד מופחת, בהנחה של 20% ממחירי השכירות בשוק החופשי באזור, והיתר במחירי שוק החופשי.

יתרון משמעותי של הפרויקט הינו מיקומו על ציר דרך השלום בקרבת תחנת הרכבת ובצמוד לתחנת מטרו עתידית. כמו כן, הפרויקט מציע שטחים ציבוריים ותשתיות בניה גבוהות וקרבה למרכזי תעסוקה מובילים. עבודות ההקמה צפויות להתחיל בשבועות הקרובים.

"יתרום לפיתוח שוק השכירות בתל אביב"

עזרא ימין, מנהל תחום דיור להשכרה בחברת שיכון ובינוי: "הפרויקט הצפוי יתרום לפיתוח שוק השכירות בתל אביב, והוא נותן מענה למגוון רחב של שוכרים, מסטודנטים ועד למשפחות עם ילדים. שיכון ובינוי מקדמת תשעה פרויקטים המיועדים להשכרה, לאלפי משפחות, ממגוון אוכלוסיות במדינה. למרות האתגרים הרבים, ובכלל זה הריבית הגבוהה, שיכון ובינוי ממשיכה להאמין בתחום הפעילות ומחויבת להצלחתו". הפרויקט תוכנן ע"י משרד מילבאואר אדריכלים.

הפרויקט בדרך השלום הינו הראשון מבין שלושת פרויקטי הפרימיום של החברה המיועדים לדיור להשכרה בעיר תל אביב. שני הפרויקטים הנוספים בשכונה החדשה בשדה דב נמצאים בשלבי הקמה וצפויים לעלות על הקרקע בסוף הקיץ.

יש לציין כי מתוך 4500 יח"ד שכבר אוכלסו על ידי חברת דירה להשכיר נמצאים שני פרויקטים בתל אביב בהיקף של 546 יח"ד בשכונת המשתלה ובשכונת נווה עופר. מכרז נוסף לפרויקט להשכרה ארוכת טווח ב"מתחם מכבי יפו" להקמת 180 יח"ד להשכרה נמצא בשלבי מכרז וצפוי להסגר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully