וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת עורכי הדין מודיעה: אביב טסה יהיה יו"ר ועדת התחדשות עירונית במחוז תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:02

לשכת עורי הדין מודיעה: עו"ד אביב טסה מונה לתפקיד יו"ר ועדת התחדשות עירונית של מחוז תל אביב. זאת, לצד מינויו לאחרונה כסגן יו"ר תחום התחדשות עירונית בלשכת עורכי הדין

עו"ד אביב טסה. אלכסנדר סורל,
עו"ד אביב טסה/אלכסנדר סורל

עו"ד אביב טסה, עורך דין מנוסה בתחום ההתחדשות עירונית ובעלי חברת "אגם שביט יזמות בנדל"ן" הפועלת בתחום ההתחדשות העירונית, מונה לשמש כיו"ר משותף של ועדת התחדשות עירונית של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין ומ"מ יו"ר בפורום קניין ומקרקעין בלשכת עורכי הדין, זאת לצד מינויו לאחרונה כסגן יו"ר תחום התחדשות עירונית בלשכת עורכי הדין.

עו"ד טסה מתמחה בתחום הנדל"ן על כל רבדיו לרבות התחדשות עירונית, עסקאות מקרקעין וקומבינציה, קבוצות רכישה, דיירים מוגנים ועוד. טסה הינו מחלוצי עורכי הדין בתחום ההתחדשות העירונית במדינת ישראל ונמנה בין עורכי הדין המובילים את התחום בישראל בעשורים האחרונים, הנמצא בכלל הצמתים המרכזיות בהתפתחותו של התחום. טסה מייצג חברות יזמיות ודיירים רבים ברחבי כל מדינת ישראל, וזכה בתקדימים שונים בבית המשפט אשר עיצבו את תחום ההתחדשות העירונית במהלך השנים. כמו כן, ליווה טסה עשרות אלפי בעלי זכויות בתהליך ההתחדשות העירונית ולא פעם נבחר לייצג דיירים בפרויקטים שלאור מורכבותם כמעט נזנחו על ידי היזם והדיירים ובעזרת ניסיונו רב השנים ומקצועיותו, החזיר את הפרויקטים למסלולם והביא להקמתם.

בנוסף למינויו ליו"ר ועדת התחדשות עירונית של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, מכהן טסה כסגן יו"ר התחדשות עירונית בלשכת עורכי הדין, מ"מ יו"ר בפורום קניין ומקרקעין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, וכבורר מקרקעין במוסד הישראלי לבוררות עסקית. בעבר, היה טסה ממקימי איגוד חברות תמ"א 38 בלשכת המסחר והתעשייה ואף כיהן כיועץ המשפטי של האיגוד, כיהן כיו"ר צוות התחדשות עירונית הראשון בלשכת עורכי הדין ובתפקיד זה הופיע בועדות הכנסת והיה מעורב בתהליכי חקיקה ורגולציה שונים, היה ממקימי בית הספר הראשון להתחדשות עירונית בישראל, וכן ייצג את אגודת תרבות הדיור ב-12 ערים בלעדית והיה מהקולות הראשונים שדרשו את הקמת הרשות להתחדשות עירונית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully