וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרלו"ג קיבל טופס 4: הכל מוכן להקמת מחשב העל של אנבידיה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 10:29

מרכז הלוגיסטיקה והמשרדים שובל פז בפארק התעשיות מבוא כרמל, שהושכר כולו לענקית השבבים אנבידיה, קיבל לאחרונה טופס 4. המרלו"ג משתרע על שטח כולל של כ-10,000 מ"ר ב-2 קומות ובעיצוב מיוחד

"שובל פז" – מתחם משרדים ומחסנים לוגיסטיים במבוא כרמל. ערן לביא,
"שובל פז" – מתחם משרדים ומחסנים לוגיסטיים במבוא כרמל/ערן לביא

שובל נכסים מניבים ופז מבני תעשיה ולוגיסטיקה מודיעות הבוקר (ד') כי קיבלו טופס 4 למרכז הלוגיסטיקה והמשרדים הענק בפארק התעשיות מבוא כרמל.

מהחברה נמסר כי כל הבניין הושכר לחברת אנבידיה, ענקית השבבים האמריקאית הנחשבת לספקית החומרה המרכזית של חברות שירותי הבינה המלאכותית של חברות כגון OpenAI, מיקרוסופט, גוגל ואמזון. החברה תקים ביקנעם את מחשב העל הגדול בישראל.

"שובל פז" - מתחם המשרדים והמחסנים הלוגיסטיים החדש במבוא כרמל, משתרע על שטח כולל של כ-10,000 מ"ר ב-2 קומות ובעיצוב מיוחד משאר המחסנים הלוגיסטיים המוכרים. בנוסף, מציע המתחם חנייה מעל התקן הנדרש.

"אני שמח על כך שחברת ענק כמו אנבידיה בחרה בנו"

עופר פז, מבעלי קבוצת פז: "אני שמח על כך שחברת ענק כמו אנבידיה, החליטה לאחר מו"מ ממושך ובחינת כל הפרמטרים הנדרשים מבחינתם לבחור במרכז הלוגיסטיקה והמשרדים שובל פז, שהינו מבנה שתוכנן בצורה מיוחדת, תוך דגש על מתן פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים במגוון תחומי התעשייה והלוגיסטיקה".

המשנה למנכ"ל קבוצת שובל, ישי רוט: "מיקומו האסטרטגי והנגישות של פארק מבוא כרמל, מהווים מיקום מעולה בחיבור של כביש 6 עם כביש 70 במרחק של דקות מיקנעם ובעלי יתרונות משמעותיים ובהם - מיקום אסטרטגי ונגיש וסביבת עבודה נוחה לעסקים וכן מוגדר כעדיפות לאומית א'. בנוסף, קבוצת שובל מקימה בימים את 'בית שובל ארט', בניין משרדים ומסחר יוקרתי במבוא כרמל, כאשר חלק מהבניין מיועד להשכרה וחלקו יועתקו מטה המשרדים של קבוצת שובל".

אדריכל הפרויקט: SO אדריכלים (שחר לולב)

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully