וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל דירה בלונדון סירב להשכיר דירה לישראלי: "הבעיה היא לא רק נתניהו"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 8:58

אין מילים: בעל דירה בלונדון הודיע לבחור ישראלי כי לא יוכל להמשיך בהליך השכרת הדירה כיוון שצפה בסדרות דוקו וגילה ש"מערכת החינוך בישראל מבוססת על שנאה". צפו בהתכתבות המרתיחה בין השניים | בלעדי

הפוסט שפורסם על ידי הצעיר הישראלי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט שפורסם על ידי הצעיר הישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מזעזע: בעל דירה בלונדון, ממוצא אנגלי נדגיש, הודיע לבחור ישראלי צעיר שמתגורר כבר מספר שנים בלונדון כי לא יוכל להשכיר לו את הדירה בגלל שהוא גדל במדינת ישראל, "מדינה חסרת חוק, בה רוצחים עובדי סיוע". הצעיר, שביקש להישאר בעילום שם, פרסם את ההתכתבות המרתיחה עם בעל הדירה בקבוצת הפייסבוק "ישראלים בלונדון", ותהה האם מדובר באפליה שמצדיקה הגשת תלונה במשטרה.

"חשבתי על זה הרבה בימים האחרונים," כתב בעל הדירה האנגלי לצעיר הישראלי (מתורגם מאנגלית, המקור בתמונה המצורפת), "ואני מעדיף שלא נתקדם עם הליך השכרת הדירה. הרעיון שמישהו מישראל יגור בדירה שבבעלותי מעלה בי חרדות. אם להיות כן, אני לא חושב שהבעיה היא רק נתניהו, אלא הרוב הגדול של הישראלים שגדלים ומתחנכים במערכת חינוך המבוססת על שנאה, צפיתי בסדרות דוקומנטריות בנושא".

"העובדה שיש לך משפחה וחברים בישראל מפחידה אותי קצת. זו מדינה חסרת חוק, בה החוק הבינלאומי מופר שוב ושוב. זו מדינה בה רוצחים עובדי סיוע בזמן מלחמה. אני יודע שמדובר בתקופה טעונה וקשה, אבל הנושא הזה מעלה בי תסכול ועצבים, כמו גם חוסר התקווה כלפי העתיד, ולמרות שלא הייתי רוצה שזה ייצא עליך רק בגלל שבאת מישראל, אני עדיין חייב ללכת עם האמת שלי. מקווה שתבין מאיפה זה מגיע, ושתמצא דירה אחרת במהרה. מאחל לך כל טוב".

הצעיר הישראלי, שביקש כאמור להישאר בעילום שם, מסר לכתב וואלה: "ביקורת נגד ישראל היא דבר לגיטימי, אבל חשוב שנראה גם את הדוגמאות שבהן הגבול ממש נחצה, וכאן מדובר בגזענות וחשכות דעת - תוצאה של דור שצורך את ההיסטוריה והחדשות שלו בטיקטוק. עצוב ממש".

חלק ראשון: ההתכתבות המרתיחה בין בעל הדירה לבחור הישראלי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלק ראשון: ההתכתבות המרתיחה בין בעל הדירה לבחור הישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלק שני: ההתכתבות המרתיחה בין בעל הדירה לבחור הישראלי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלק שני: ההתכתבות המרתיחה בין בעל הדירה לבחור הישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתגובות לפוסט, ישראלים רבים הזדהו עם תחושת הגזענות שלטענתם נובעת מבורות ברב המקרים. נזכיר כי לאחרונה גברה הביקורת בבריטניה על המלחמה בעזה בעקבות התקיפה הקטלנית נגד שיירה של ארגון "המטבח העולמי המרכזי" בשבוע שעבר, שבה נהרגו שבעה עובדי סיוע - שלושה מהם בריטים.

"אנחנו ממשיכים לתמוך בזכותה של ישראל להביס את האיום מהטרוריסטים של חמאס ולהגן על ביטחונה, אך כל בריטניה המומה משפיכות הדמים", מסר ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק, לפני שלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully