וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר הודו התחייב: עד חודש יוני ינחתו כ-10 אלף עובדים בישראל

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 17:23

בלעדי: בפגישה עם שר העבודה, יואב בן צור, הכריז שגריר הודו, סנג'יב סינגלה: עד יוני 2024 כ-10,000 עובדים זרים מהודו ינחתו בישראל | האם היחסים המדיניים עם הודו יורחבו לתחומים נוספים?

מיונים לעובדים הזרים בהודו. יח"צ,
מיונים לעובדים הזרים בהודו/יח"צ

פרסום ראשון: בצל המחסור בעובדים זרים בעקבות מלחמת חרבות ברזל, שר העבודה, יואב בן צור, ומנכ"ל המשרד ישראל אוזן נפגשו היום (ג') עם שגריר הודו בישראל, סנג'יב סינגלה, בלשכת שר העבודה.

במסגרת הפגישה דנו השניים בכ-10,000 עובדים זרים מהודו הצפויים להגיע בחודשים הקרובים, כדי לתת מענה למצוקת כח האדם הקשה בענפי החקלאות והבנייה. השגריר הפתיע כאשר התחייב בפני השר כי עד יוני 2024 יגיעו כל אותם עובדים זרים לישראל, ויתנו מענה לחברות הבנייה שנתקעו ללא ידיים עובדות ועובדות בתפוקה חלקית מאז השבעה באוקטובר.

עוד בפגישה דנו השניים ביחסים המדיניים בין ישראל להודו ועל הרצון להרחיבם בתחום החדשנות, כלכלה, חקלאות והבאת עובדים הודים לישראל כדי לתת מענה למחסור בענף הבנייה שנוצר עקב מלחמת חרבות ברזל.

שר העבודה יואב בן צור בפגישת עבודה עם שגריר הודו. דוברות משרד העבודה,
שר העבודה יואב בן צור בפגישת עבודה עם שגריר הודו/דוברות משרד העבודה

שר העבודה יואב בן צור: "אני מודה לשגריר על הפגישה החמה ועל תמיכת מדינתו בישראל בתקופה זו. הודו היא מעצמה חזקה וליחסים בין המדינות יש חשיבות אסטרטגית כלכלית ומדינית. ראש ממשלת הודו הוא ידיד אמת של ישראל ואנחנו מודים לו על המנהיגות האמיצה בגינוי הטרור. ממשלת ישראל שמה לעצמה מטרה להרחיב את שיתופי הפעולה עם ממשלת הודו ולקדם הבאת עשרות אלפי עובדים זרים שיתנו מענה לצרכים והאתגרים של המשק".

במהלך הפגישה שר העבודה הביע ניחומים על הירצחו של העובד ההודי והבטיח שמשרד העבודה יבצע אכיפה קפדנית שהעובדים ההודים לא יעבדו בקווי העימות.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully