וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר הכרמל מצד אחד, הים מצד שני: מאות דירות יוקמו בהתחדשות הענק בחיפה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 15:37

בהשקעה צפויה של 800 מיליון שקל: אושרה להפקדה תכנית בניין העיר לפרויקט התחדשות עירונית ענק של דוניץ-אלעד בשכונת קריית אליעזר בחיפה. במסגרת הפרויקט יקומו 533 דירות מגורים, שטחי מסחר, תעסוקה וציבור

הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית "החותרים" בחיפה. קרדיט א.ב. אדריכלים,
הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית "החותרים" בחיפה/קרדיט א.ב. אדריכלים

בין 10 ל-34 קומות: חברת הנדל"ן דוניץ-אלעד מודיעה היום (ג') על יציאתה לדרך של פרויקט התחדשות עירונית "החותרים" בחיפה, בהשקעה צפויה של מעל 800 מיליון שקל. זאת, לאחר שהתב"ע לפרויקט אושרה להפקדה בתנאים בוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז חיפה.

מדובר בפרויקט פינוי בינוי נרחב, הנפרס על שטח של 24 דונם, במסגרתו יהרסו 10 בניינים עם 107 יח"ד, וייבנו 6 בנייני מגורים מודרניים שיתנשאו לגובה של בין 10 ל-34 קומות.

במתחם החדש יקומו 533 יחידות דיור של 3 עד 5 חדרים עם מרפסות רואות ים ופנטהאוזים מרווחים. בנוסף לכך, יפותחו שטחי מסחר ותעסוקה, שטחים לשימוש קהילתי לרווחת הדיירים וכמו כן יקומו מבני ציבור להנאת התושבים. צפי לתחילת הבנייה בשנת 2026.

במסגרת הפרויקט, יבנו דיוריות בשטח של 25-50 מ"ר (יחידת דיור הכוללת מקלחת שירותים ומטבח והינה חלק מדירה קיימת) בהיקף של 20% מהדירות הגדולות בפרויקט. המתחם נמצא בין הרחובות אלנבי ורוטשילד בקצה שכונת קרית אליעזר הצופה לנוף הר הכרמל מצד אחד ולים מצדו השני.

הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית "החותרים" בחיפה. קרדיט א.ב. אדריכלים,
הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית "החותרים" בחיפה/קרדיט א.ב. אדריכלים

מדובר בפרויקט המשך לתוכנית מאושרת של קבוצת דוניץ אלעד במתחם רוטשילד הסמוך. בכך, לוקחת הקבוצה חלק מרכזי בהתחדשות השכונה והפיכתה לשכונה חדשנית, צעירה ואטרקטיבית שכוללת עירוב שימושים של שטחי תרבות מסחר ושטחים פתוחים לטובת הציבור המתחם בעל יכולות נגישות גבוהות לצירי התנועה הראשיים ולקו המטרונית הסמוך.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו רואים בפרויקט החותרים, פרויקט בהיקף רחב, הזדמנות למימוש חזון החברה גם בעיר חיפה בכלל ובשכונת קריית אליעזר בפרט. המיקום הייחודי והבנייה החדשנית יביאו לפיתוח סביבה איכותית המעודדת חיי קהילה משגשגים, תחושת בטחון לדיירים ושייכות למקום שטוב ונעים לחיות בו".

את הפרויקט מתכנן משרד האדריכל זוהר אלטמן ממשרד האדריכלים המנוסה א.ב. אדריכלים- זוהר אלטמן, המתמחה בהתחדשות עירונית ובנייה איכותית. התוכנית מוגשת בשיתוף פעולה מלא של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה ובליווי צמוד של מנהלת התחדשות עירונית של חיפה. את דוניץ-אלעד מייצגים בעסקה משרדי עורכי הדין בן ארי פיש סבן והרצוג פוקס נאמן ואת הדיירים מייצגת עו"ד הילה סולומון ממשרד רולוף & יונאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully