וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברי הכנסת יוצאים לפגרה ואנחנו פושטים רגל, זה מרתיח"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 12:11

500 קבלני שיפוצים הגיעו הבוקר לכנס החירום של התאחדות השיפוצים במודיעין, והתריעו כי הזמן שלהם אוזל והפתרונות מצד הממשלה לא מגיעים. "די, נמאס לנו מהממשלה הזאת", קרא יו"ר ההתאחדות, ערן סיב

כנס החירום של התאחדות קבלני השיפוצים. יח"צ,
כנס החירום של התאחדות קבלני השיפוצים/יח"צ

"חצי שנה חיכינו, חצי שנה הפכנו כל אבן לפתרון בעיית העובדים, חצי שנה מרחו אותנו שעוד מעט מגיעים עובדים ישראליים, חצי שנה מרחו אותנו שעוד מעט מגיעים עובדים זרים. די, נמאס לנו מהממשלה הזאת", טוען ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, בכנס חירום של ההתאחדות שהתקיים היום במודיעין בהשתתפות 500 קבלני שיפוצים ואפס פוליטיקאים, שלא הוזמנו לכנס בעקבות האכזבה הגדולה של הקבלנים מהממשלה.

"זה חוסר אחריות שאנחנו בפשיטת רגל ובלי פתרונות, והממשלה תצא לפגרה ולנופש", המשיך סיב בתגובה לקולות הקבלנים שטוענים כי הזמן אוזל, ועליהם להתחיל למצוא פתרונות בעצמם, שכן אינם יכולים להמתין עוד לפתרונות ממדינת ישראל.

כנס החירום של התאחדות קבלני השיפוצים. יח"צ,
ערן סיב, יו"ר התאחדות השיפוצים, בכנס החירום/יח"צ

הכנס התקיים בהשתתפות הדרג המקצועי ומנכ"לים בכירים, וביניהם: מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטיין, מנכ"לית משרד התקשורת, ענבל משש, מנכ"ל משרד הכלכלה, אמנון מרחב, ראש רשות המיסים, שי אהרונוביץ', ראש רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, ועוד.

ראש מנהל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, דיבר גם הוא בכנס ואמר כי "אתן את המלצתי לדרג המדיני לשחרר דחוף כפיילוט 2,000 עובדים פלסטינים לענף השיפוצים בכדי לעזור לענף לעבור את התקופה". גם ראש רשות המיסים, שי אהרונוביץ', הכריז כי ברשות המיסים יבחנו הקלות לקבלני שיפוצים שסובלים מבעיית כח האדם הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully