וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה ירושלמית: פרויקט ההתחדשות בשכונה הזו מתקדם בצעדי ענק

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 12:18

חברת דוניץ-אלעד מדווחת על התקדמות משמעותית בפרויקט "נונה" בירושלים, שכולל הקמת 2 מגדלי ענק בעירוב שימושים והריסה של מבנה רכבת ישן בן 72 דירות. ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-512 מיליון שקל

גשר המיתרים, ירושלים. ShutterStock
אילוסטרציה: גשר המיתרים בירושלים/ShutterStock

הבירה ממשיכה להתחדש בענק: חברת הבנייה והיזמות דוניץ-אלעד מודיעה הבוקר (ב') כי הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה את התב"ע לפרויקט ההתחדשות העירונית "נונה" ברחוב בית לחם בירושלים. החברה מעריכה את היקף ההשקעה בפרויקט בכ-512 מיליון שקל. צפי לתחילת הבנייה הינו שנת 2026.

פרויקט נונה, הוא חלק ממתחם רחב שאושר להפקדה, המשתרע על פני כ-20 דונם, המאפשר הקמת כ-1,400 יחידות דיור חדשות , בין השכונות תלפיות וארנונה, בסביבה מתפתחת ומבוקשת, בסמיכות לשטחים ציבוריים רחבים, לבתי ספר ולגני ילדים ולציר הרכבת הקלה.

פרויקט "נונה" יכלול הריסת מבנה רכבת אחד בו 72 יח"ד, הנפרס על שטח של כ-3,700 מ"ר, שבמקומו יקומו 2 בניינים בעירוב שימושים בני 29 ו-36 קומות. המגדלים החדשים יכללו כ 290 יח"ד, חניון תת קרקעי וחזיתות מסחריות אשר ישמשו את דיירי המתחם. בנוסף, יכללו הבניינים מערך שירותים לטובת הדיירים כגון מועדון דיירים, חדר משחקים לילדים וחדר כושר, שיעמדו לרווחת הדיירים ויטפחו תחושת קהילה בקרב התושבים.

"מתרגשים לראות את הפרויקט קורם עור וגידים"

עו"ד מיכאל לוין, סמנכ"ל התחדשות עירונית דוניץ-אלעד: "מדובר בפרויקט דגל של החברה, המהווה שדרוג משמעותי של איכות החיים לדיירי המתחם, שייהנו מפרויקט יוקרתי המשלב בין הפרברים השלווים למרכז התעשייתי השוקק של תלפיות. אנו מודים לדיירים על האמון ומתרגשים לראות את הפרויקט קורם עור וגידים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו לעם ישראל".

חברת גולדן סיטי הינה שותפה בפרויקט ואחראית על ניהול קשרי הדיירים. תכנון הפרויקט קודם ע"י האדריכלים הגר מלמד ושגיא מורשטיין ממשרד ברעלי לויצקי כסיף, בשיתוף עם האדריכל מנדי רוזנפלד המתכנן את התכנית לכלל המתחם. את דוניץ-אלעד מייצג בעסקה משרדי עורכי הדין הירושלמי לאור גבאי, הממחה בתחום ההתחדשות העירונית בעיר ואת הדיירים עו"ד שלמה אמסלם ממשרד אמסלם ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully