וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה, מלחמה? החברה הזו מכרה 173 דירות ברבעון הראשון של 2024

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 10:21

הרוכשים חוזרים למשרדי המכירות: חברת שיכון ובינוי מדווחת כי מכרה 173 דירות ברבעון הראשון של השנה, כולן בשוק החופשי. מדובר בעלייה חדה לעומת הרבעון אשתקד, בצל הרפורמה המשפטית, בו נמכרו 73 יחידות דיור

פרויקט של שיכון ובינוי. ויופוינט,
פרויקט של שיכון ובינוי/ויופוינט

שוק הדיור מתאושש: שיכון ובינוי נדל"ן פרסמה הבוקר (ב') כי מכרה ברבעון הראשון 173 יחידות דיור, קפיצה חדה של כ-250% לעומת הרבעון הראשון אשתקד בצל הרפורמה המשפטית, בו נמכרו 73 דירות סה"כ. ההישג אפילו בולט עוד יותר, אם לוקחים בחשבון שכל הדירות שנמכרו הן בשוק החופשי.

המיקומים שמובילים את מספר הדירות המכורות הם בן שמן, תל אביב, ראשון לציון, הוד השרון וקריית ביאליק. ממוצע מחיר דירה עומד על כ-2.9 מיליון שקל וערך החוזים מסתכם בכחצי מיליארד שקל. מבחינת תמהיל הדירות: תמהיל וטיפוסי הדירות מגוון ונע בין דירות שני חדרים לפנטהאוזים.

לגבי הרבעון השני, שהתחיל בשבוע הראשון של אפריל, בשיכון ובינוי מדווחים כי הקצב הגבוה נמשך, ועד כה נמכרו כ-20 דירות נוספות.

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן: "שוק הדיור מתעורר עם עליה עקבית שמאפיינת את החודשים האחרונים. העלייה נובעת לא רק מגורם אחד, וקשורה בין השאר לתנאים כלכליים אופטימליים יותר מבעבר לצד היבטים פסיכולוגים של שקט וביטחון שמתקשרים עם רכישת דירה".

"מעניין לראות שטווח הדירות שנמכרו הוא רחב ותמהיל הדירות הוא מגוון, מה שמעיד גם על שונות בקרב הרוכשים. אפשר להעריך שהעלייה תימשך וצריך לראות כיצד כל הגורמים, המדינה, הרשויות המקומיות והיזמים פועלים להגדלת ההיצע", מסכם מויאל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully