וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן גשרים מתרחבת: מודיעה על מינוי מאור זקין לסמנכ"ל מכירות

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:51

קרן גשרים, העוסקת במימון אשראי מגובה נכסי נדל"ן, הודיעה על מינויו של מאור זקין לסמנכ"ל מכירות. במסגרת תפקידו, זקין יהיה אחראי על ניהול אסטרטגיית המכירה וערוצי השיווק מול השותפים העסקיים ולקוחות הקרן

מאור זקין. MN תקשורת,
מאור זקין/MN תקשורת

קרן גשרים הודיעה הבוקר (ב') על מינויו של מאור זקין לסמנכ"ל מכירות. במסגרת תפקידו, זקין יהיה אחראי על ניהול אסטרטגיית המכירה וערוצי השיווק מול השותפים העסקיים (יועצים) ולקוחות הקרן.

לזקין ניסיון מוכח ורב-שנים בעולמות השיווק והמכירות בתפקידי מפתח בחברות מובילות, והתמחות בבניית אסטרטגיה, מערך מכירות מורכב, ניהול דיגיטל ומאגרי דאטה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת TOP' מימון והשקעות', במסגרת התפקיד היה אחראי, בין היתר, על הרחבת הפעילות העסקית של החברה, הטמעת מערכות טכנולוגיות ויצירת שיתופי פעולה עם משקיעים פרטיים ומוסדיים.

קרן גשרים, בבעלות וניהול של עו"ד אודי פרומקין ועו"ד יגאל צמח, הינה שותפות המעמידה אשראי והמתמחה בפתרונות מימון ומתן הלוואת כנגד בטוחות נדל"ן באזורי ביקוש בישראל.

"צעד חשוב ביישום האסטרטגיה שהתוותה גשרים ובהמשך צמיחתה"

קרן גשרים הודיעה כי מאז החלה את פעילותה לפני כשש שנים, העמידה הקרן אשראי בהיקף מצטבר של למעלה מרבע מיליארד שקל, זאת ללא אירועי 'דיפולט' (כשל חוב) בתיק האשראי. את פעילותה השוטפת בתחום המימון מגבה הקרן בבטוחות נדל"ן באזורי ביקוש, במקביל להליך חיתום הכולל ועדת אשראי לבחינת כושר ההחזר ופרופיל הלווה.

יגאל צמח, מנכ"ל ובעלים משותף בקרן גשרים: "הצטרפותו של מאור זקין לצוות הניהול המתרחב של קרן גשרים משקף את המשך הצמיחה העסקית ומהווה צעד חשוב ביישום האסטרטגיה שהתוותה גשרים בהמשך צמיחתה ומיצובה כשחקנית דומיננטית ומובילה בתחום פתרונות אשראי אלטרנטיביים בישראל. זקין מביא עימו יכולות, ידע וניסיון מוכח שאני בטוח שיתרמו רבות להמשך התנופה העסקית בקרן".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully