וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הזדמנות: בכמה נמכרה קומה שלמה במרלו"ג החדש בנתניה?

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 16:19

הנדל"ן המסחרי בנתניה חי ובועט: חברת שראל מודיעה כי מכרה קומה מסחרית שלמה בבניין המרלו"ג החדש שהקימה בנתניה לחברה מתחום האנרגיה. הקומה משתרעת על פני 1,600 מ"ר. מה המחיר הכולל של העסקה?

המרכז הלוגיסטי החדש של חברת שראל בנתניה. באדיבות שראל,
המרכז הלוגיסטי החדש של חברת שראל בנתניה/באדיבות שראל

חברת שראל, המתמחה בפתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה מתקדמת, מדווחת היום (א') על עסקה יוצאת דופן שסגרה לאחרונה - הכוללת רכישה של קומה שלמה בבניין המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החדש שהקימה בנתניה בעלות של כ-17.7 מיליון שקל. העסקה משקפת מחיר הזדמנות של כ-11 אלף שקל בלבד למ"ר.

הקומה המסחרית, המשתרעת על פני 1,600 מטרים, נרכשה על ידי חברה מתחום האנרגיה, שאף שכרה קומה נוספת בבניין לטווח ארוך בנוסף לקומה שרכשה, בשטח כולל המשתרע על פני 1,200 מטרים נוספים.

מרכז העסקים של חברת שראל, SBC, ממוקם ברחוב הגביש, באזור התעשייה פולג בנתניה, בסמוך לבניין המשרדים הראשי של החברה, והוא כולל 16,000 מ"ר ב-10 קומות.

לדברי שלמה גרופמן, יו"ר שראל, הנמנה על בכירי הנדל"ן בישראל: "נתניה כעיר שלא הייתה בה ולו אזעקה אחת במהלך המלחמה זוכה לאחרונה לביקוש הולך וגדל גם בתחום הנדל"ן המסחרי. זו עסקה מצוינת לשני הצדדים. הבניין, שכולל גם מחסן לוגיסטי מהמובילים באירופה, הוא בעל יתרון המאפשר גם שימושים דו תכליתיים. אני בטוח שעסקאות נוספות הן רק עניין של זמן לנוכח שביעות הרצון הגדולה של הדיירים הנוכחיים בבניין".

מנכ"ל שראל, אבי בוסקילה, הוסיף: "הבניין שבנינו הוא מבנה ייחודי שמספק אופציות והזדמנויות רבות. מעבר לכך שהבניין בעל מפרט טכנולוגי מתקדם, הקפדנו מאד גם על איכויות הבנייה והעיצוב שמאפשרות לנו למכור או להשכיר בעיקר קומות שלמות בבניין, ובכך אנו שומרים על צביון איכותי המאפיין בניינים מסחריים עם מיעוט בעלי נכסים ושוכרים.

"הרוכשים בבניין הם בעלי אופי עסקי התואם את ה-D.N.A הייחודי של הבניין. לאחר המכירה הנוכחית, נשארה לנו בבניין עוד קומה אחת שלמה, שהיא למעשה קומה 10, האחרונה בבניין. מדובר בקומה מיוחדת בעלת נוף פסטורלי לים ו-360 מעלות. מעבר לזה, יש לנו עוד שטח בחצי הקומה השביעית של הבניין. עם ההתעוררות שיש היום בנדל"ן המסחרי באזור נתניה, המיקום הסמוך של הבניין לתחנת הרכבת, כביש 561 מערב החדש שיבנה ויחבר בקרוב את כביש 4 עם שראל, כביש 1 והיציאה המהירה והנוחה אליו ולכביש 6, אני בטוח שההזדמנות הזאת לא תישאר לעוד הרבה זמן", מסכם בוסקילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully