וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות של פעם בחיים: הפרויקט החדש בירושלים סוף כל סוף נחשף

בשיתוף חברת אריה פרשקובסקי גרופ

30.4.2024 / 14:56

במסגרת פרויקט "רום העיר" יפונו 3 מבנים ישנים ברחוב ניקרגואה בשכונת קריית מנחם ובמקומם ייבנו מגדלי יוקרה בני 30 קומות עם כ-290 דירות מודרניות בתמהיל מגוון. קריית מנחם עוברת תהליכים מואצים של התחדשות עירונית ופרויקט זה יבצע למעשה מתיחת פנים לטבורה של השכונה

מתחם ניקרגואה. יח"צ,
מתחם "רום העיר" משתרע על פני 5.5 דונם/יח"צ

שכונת קרית מנחם הוותיקה, הסמוכה לשכונת קרית יובל ובית החולים הדסה בירושלים, עוברת בשנים האחרונות תהליכים מואצים של התחדשות עירונית במסגרתן תחדש השכונה את פניה, ואת מקומם של הבניינים הישנים יתפסו מגדלי מגורים יוקרתיים ואסתטיים. אבן דרך משמעותית במהפך העובר על השכונה נרשמה ממש לאחרונה עם הגעתה של אריה פרשקובסקי גרופ לרף החתימות הנדרש לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחוב ניקרגואה.

"שכונת קרית מנחם נוסדה בשנת 1959 בדרום מערב העיר והיא נחשבת לאחת השכונות הגבוהות בה מבחינה טופוגרפית. הפרויקט נמצא בליבה של השכונה ובמקום הכי גבוה בה כך שדייריו ייהנו מנופים פסטורליים של יער ירושלים, ושכונת עין כרם הסמוכה. יתירה מכך, קרבתו של פרויקט רום העיר לצירי תחבורה ראשיים ובצמידות לרכבת הקלה, תאפשר לדייריו לנוע בקלות אל העיר ומחוצה לה", מציין עדי בורקין מנכ"ל פרשקובסקי גרופ.

לדבריו, "פרויקט רום העיר", משתלב במהפכת ההתחדשות העירונית העוברת על השכונה, ולצידנו בקרית מנחם עובדות חברות נוספות המקדמות פרויקטים של התחדשות. ביצוע מסת הפרויקטים הזו תיצור למעשה שכונה חדשה לחלוטין ותשנה את פניה של קרית מנחם לבלי היכר".

מתחם "רום העיר" משתרע על פני כ 5.5 דונם ומלבד השטח הבנוי הוא צפוי לכלול שטחים פתוחים נרחבים ושטחים המיועדים למסחר. עבור פרשקובסקי גרופ מדובר על פאזה ראשונה של התחדשות עירונית בשכונה שכן החברה מקדמת כעת מתחמים נוספים בעיר. "אנו מתחילים עם הפרויקט הנוכחי ברחוב ניקרגואה כשהשאיפה שלנו היא להגדיל אותו עם מתחמים שכנים ", מסביר בורקין.

משרד האדריכלים שמתכנן את פרויקט רום העיר הוא ביטמן בן צור אדריכלים והחברה מסתייעת גם בשירותיה של חברת הניהול האחים מרגולין. גורם מפתח בקידומו המהיר של הפרויקט והגעה לאחוז החתימות הנדרש מצד בעלי הזכויות הוא משרד עורכי הדין אלי תוסיה כהן ושות. לדברי בורקין עורכי הדין של הדיירים הם המפתח לפרויקט מוצלח.

עדי בורקין מנכ"ל פרשקובסקי גרופ. יח"צ,
עדי בורקין מנכ"ל פרשקובסקי גרופ/יח"צ

מהו סטטוס התוכנית?

"עברנו את שלב הפרה- רולינג לתחילת התכנון והצפי הוא שבעוד כ-3 שנים נעלה על הקרקע."
"כל דירות הפרויקט יהיו דירות שוק חופשי ותמהיל הדירות יהיה מגוון מאוד ויכלול דירות 2 חדרים לצד דירות 4,5,6 חדרים, ופנטהאוזים", הוא מוסיף. "תמהיל מגוון זה עונה על כלל צרכי האוכלוסייה כך שהפרויקט יתאים הן לזוגות צעירים ומשפחות קטנות והן למשפרי דיור ואזרחים ותיקים. יש לציין כי דירות ה-4 חדרים בפרויקט יהיו מרווחות במיוחד וישתרעו על שטח של 100-110 מ"ר", הוא מסכם.

פרשקובסקי גרופ החלה פעילותה בעולם הנדל"ן ב-1989 והינה קבוצת ייזום ובניה משפחתית מובילה בבעלותם של אריה ודליה פרשקובסקי.

מיזמי הקבוצה פרוסים באזורים מרכזיים וכוללים מגורים, לוגיסטיקה מסחר ומשרדים.

בשיתוף חברת אריה פרשקובסקי גרופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully