וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מבנה מחזקת את צמרת החברה: אלו 2 המינויים החדשים

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 13:54

קבוצת מבנה מודיעה על שני מינויים חדשים להנהלת החברה: צחי דוד מונה לסמנכ"ל תכנון, השבחה ופיתוח עסקי, איתי וקנין ימונה לסמנכ"ל כספים | עוזי לוי, מנכ"ל הקבוצה: "אנו פועלים לחזק ולבסס במבנה שדרת ניהול איתנה"

בניין משרדים של קבוצת מבנה בשדרות. קבוצת מבנה,
בניין משרדים של קבוצת מבנה בשדרות/קבוצת מבנה

קבוצת מבנה מכריזה הבוקר (א') על 2 מינויים חדשים שיצטרפו להנהלת החברה: צחי דוד, לשעבר סגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר, מונה לסמנכ"ל תכנון, השבחה ופיתוח עסקי; איתי וקנין, שכיהן בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בקבוצת הנדל"ן 'אביב', ימונה לסמנכ"ל כספים.

עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה: "אנו פועלים לחזק ולבסס במבנה שדרת ניהול איתנה ומחזקים אותה כעת במנהלים מהשורה הראשונה. וקנין ודוד מביאים עימם לא רק ניסיון משמעותי כי אם גם יכולות מוכחות להוביל, לצד ההנהלה הקיימת, את החברה ולייצר עבורנו ועבור משקיעינו ערך רב.

עוזי לוי, מבנה נדל"ן. עופר חן,
עוזי לוי, מבנה נדל"ן/עופר חן

"האסטרטגיה העסקית שלנו מתמקדת בהשבחת מאות הנכסים של החברה והצפת ערך משמעותית מנכסים קיימים, כמו גם ניצול חוסנה הפיננסי של החברה בביצוע עסקאות חדשות. כל זאת בדגש על הצורך המשקי במבנים לוגיסטיים, עירוב שימושים והעצמת הבנייה בישראל".

"אני סמוך ובטוח ששני המינויים הבכירים החדשים יחד עם חברי ההנהלה הקיימים יהוו מכפיל כוח משמעותי במימוש האסטרטגיה והובלת החברה קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully