וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה חדשה היא לא רק בית, היא עתיד. הפרויקט הבא מבין זאת היטב

בשיתוף חברת צרפתי צבי ובניו

2.4.2024 / 9:00

חינוך, תרבות, ואורח חיים בריא לצד קהילה איכותית ושטחים ירוקים: חברת צבי צרפתי ובניו כבר החלה לבנות את רובע המגורים החדש והיוקרתי בעיר שנמצאת במקום הראשון ברוב מדדי איכות החיים, וקטפה את פרס החינוך הארצי. כל הפרטים על הפרויקט

פרויקט Selected בראשון לציון. 3division,
פרויקט Selected בראשון לציון/3division

מרבית הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור מבינים כי מעבר למספר החדרים וסטנדרט הבנייה - כשקונים דירה חדשה צריך לבדוק את סביבת המגורים, איכות החינוך והקהילה, שכן שלושת הגורמים האלו יחד משפיעים באופן משמעותי על עתידה של המשפחה הצעירה, וכן על תחושת האושר הכללית.

לא רק הזוגות הצעירים מבינים זאת. גם יזמים רבים משקיעים את מאמציהם בניסיון לענות על הצורך והביקוש הגובר לפרויקטים חדשים באזורים איכותיים, ולהציע פתרונות לזוגות הצעירים הרבים שמבקשים להשקיע קודם כל ולפני הכל בעתידם ובעתיד ילדיהם. זה לא קל, אבל לעתים נדירות קמים פרויקטים חדשים שמצליחים לענות כל הכל, ומציעים דירה חדשה במחיר סביר בסביבת מגורים הכוללת את כל מה שזוג צעיר יכול לבקש, ויותר.

אחד מאותם פרויקטים - סלקטד - מוקם בימים אלה באזור "המערב הישן" של ראשון לציון. מדובר בפרויקט ייחודי ויוקרתי של חברת צרפתי צבי ובניו, שמהווה חלק מרובע מגורים חדש עם 3 מגדלים בשטח של כ-5 דונם, פארק פרטי ו-15 בתים דו-משפחתיים. לצד מבני המגורים המודרניים, יוקמו מבני ציבור וחינוך חדשים, משרדים, מוסדות קהילה, מרפאות ותרבות.

פרויקט Selected בראשון לציון. 3division,
פרויקט Selected בראשון לציון/3division

הפרויקט של חברת צרפתי צבי ובניו הוא בדיוק מסוג הפרויקטים שמושכים משפחות חדשות וצעירות לעיר. הוא מושתת על תפיסת ה-Wellness החדשנית, המבקשת להעניק לדיירים חוויית מגורים הוליסטית ובריאה המשתלבת בהווי היומיום השוטף, לצד סביבת מגורים איכותית בעיר שהכי כדאי לחיות בה. ואת זה לא אנחנו אמרנו, אלא הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

לפי נתוני הלמ"ס שפורסמו בשנת 2023, ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה מבחינת גודל האוכלוסייה - נמצאת במקום הראשון ברוב מדדי איכות החיים מבין 16 הערים הגדולות בישראל. על פי המדד, הרוב הגדול של תושבי העיר העידו כי הם שבעי רצון מאזור מגוריהם, מהפארקים הרבים, השטחים הירוקים וכמובן ממערכת החינוך המובילה, שבשנת תשפ"א-תשפ"ב זכתה לראשונה בפרס החינוך הארצי, אחרי שהעירייה השקיעה למעלה משליש מתקציבה בתחום החינוך. בעקבות זאת, אלפי משפחות חדשות בוחרות לעבור לראשון לציון בכל שנה, וזו אחת הסיבות להתפתחות המהירה של העיר, בה נבנים, בהתאם לביקוש הגבוה, פרויקטים חדשים רבים.

"אחד הדברים שאני הכי גאה בהם, זו מערכת החינוך שלנו בשנים האחרונות", אמר בעבר בריאיון בוואלה! רז קינסטליך, ראש העיר ראשון לציון. "העיר גם זכתה בפרס החינוך הארצי בפעם הראשונה בתולדותיה וזה כבוד עצום, ופרס שמעיד על האיכות וההשקעה שלנו בחינוך. יצרנו בעיר מודל ייחודי בו מה שהיה שמור בעבר רק למערכת החינוך הפרטית, מקבלים במערכת החינוך הציבורית העירונית".

הרבה יותר מדירה: מה כולל פרויקט סלקטד החדש?

חברת צבי צרפתי ובניו החלה כבר בבנייתו של המגדל הראשון ברובע החדש, בתכנון גולומב אדריכלים שיכלול כאמור 3 מגדלים, פארק פרטי ו-15 בתים דו-משפחתיים. הפרויקט מציע דירות 4 ו-5 חדרים, כולן עם מרפסות גדולות בשטח של 21 מ"ר ויותר, וכן פנטהאוזים מפוארים בקומות העליונות. מחירי הדירות הרגילות בפרויקט נעים בין 3.4 מיליון שקל ועד 5 מיליון שקל.

מעבר למפרט הדירות העשיר והלובי המפואר עם התקרות הגבוהות (פרי תכנון של משרד סטודיו מון אדריכלים), איכות החיים שפרויקט Selected מציע באה לידי ביטוי בפארק פרטי רחב הידיים - Wellness Park - בשטח של כ-5 דונם שיהווה את לבו של הפרויקט ויכלול אינספור מתקנים ושירותים במפלס הקרקע לרווחתם הבלעדית של הדיירים. כך, בין השאר יפעל שם חדר כושר מאובזר, שייפתח למרפסת חיצונית ובה מתקני כושר חוץ הידראוליים; ליד רחבת הכושר יהיה מתחם הירגעות מקורה עם ערסלים ומקומות ישיבה נוספים בסביבה מגוננת; מתחם לילדים הכולל מתקני שעשועים.

פרויקט Selected בראשון לציון. 3division,
פרויקט Selected בראשון לציון/3division

בנוסף, הוולנס-פארק יציע לדיירים גם מתחמי יוגה ופילאטיס בצמוד לבוסתן עם עצי פרי, שיהיה מעוטר אף הוא בפינות ישיבה נסתרות ומוצלות. את הפארק האקסקלוסיבי הזה יעטוף מסלול ריצה-הליכה ופרטי עם משטח גומי שהוא מסלול פרטי לדיירי הפרויקט בן 1.5 ק"מ - פריבילגיה של ממש במרחב האורבני הסואן, אשר גם הוא יעמוד באופן בלעדי לשימושם של הדיירים.

סוף סוף: פרויקט חדש באזור המבוקש בראשון

נדב בריח, משווק צרפתי צבי ובניו: סלקטד מהווה בשורה במערב הישן בראשון לציון, בהיותו חלק מרובע מגורים איכותי בשכונה מבוקשת. אנו עדים לכך, שהרובע החדש אטרקטיבי ומבוקש בקרב משפרי דיור, מצמצמי דיור, זוגות צעירים המעוניינים לגור בסביבה איכותית במערב הוותיק בראשל"צ שבשנים האחרונות היה מנומנם יחסית היות, ולא נבנו בה מתחמי מגורים שלמים - כפי שמציע הרובע החדש. "Selected" הוא פרויקט פורץ ברמה הארצית ומהווה חזון שלם דרך תפיסת ה-Wellness המיושמת בו, המקבלת ביטוי בחשיבה תכנונית והשקעה כספית במתקנים וחללים משותפים - המאפשרים חווית מגורים חדשנית, בשילוב אורח חיים בריא, קהילה וחוויה בסביבת המגורים.

מתוך הבנה שרוכשי הדירות בימינו מחפשים סביבות המשפרות את אורח חייהם, פרויקט "Selected" מגלם תפיסה ייחודית של רווחה הוליסטית, תוך שילוב מגורים יוקרתיים עם התמקדות בבריאות, קהילה וחיים ירוקים. כאן, התושבים יכולים להינות מפארק פרטי מושקע, לעסוק בכושר במסלול הריצה הפרטי-בחדר כושר-במתקני כושר הידראוליים, או למצוא שלווה במתחם היוגה והפילאטיס הסמוך לפרדס הפרטי. מחויבות זו לבריאות, בשילוב עם הסצנה החינוכית והתרבותית העשירה של הרובע, הופכת את פרויקט " Selected " למגדלור עבור השואפים לחיים שבהם איכות וקהילה מצטלבים עם הנוחות וההתרגשות של החיים העירוניים. לא בכדי המערב הישן מושך אליו חתך אוכלוסייה חזק מכל רחבי גוש דן והשפלה. בשכונה יש אינספור שירותי פנאי, בילוי וקהילה כמו הקאנטרי הסמוך, רח' רוטשילד השוקקותושביה נהנים ממגוון מוסדות חינוך נחשבים ואיכותיים, בהם הגימנסיה הריאלית ובית הספר ידלין. הרובע החדש נהנה מנגישות מעולה לעורקי התחבורה המרכזיים של האזור, בהיותו במרחק של דקות בודדות מכביש 4 ומחלף גן רווה, כביש 431,רח' רוטשילד, ז'בוטינסקי ועוד.

למידע נוסף על הפרויקט>>

פרטים נוספים באתר החברה>>

בשיתוף חברת צרפתי צבי ובניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully