וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבלני השיפוצים מאוכזבים מהממשלה, ביקשו שפוליטיקאים לא יגיעו לכנס שלנו"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 10:38

התאחדות קבלני השיפוצים עורכת כנס חירום להצלת ענף השיפוצים במדינת ישראל, הסובל ממחסור חמור בעובדים מקצועיים מאז השבעה באוקטובר. בהתאחדות קיבלו החלטה עקרונית לא לאפשר לאף פוליטיקאי להגיע לכנס

שיפוצים. ShutterStock
שיפוצים/ShutterStock

מאוכזבים מהממשלה: התאחדות השיפוצים הודיעה כי תערוך כנס חירום להצלת ענף השיפוצים, שנמצא במשבר משמעותי עקב המחסור בעובדים מקצועיים מאז השבעה באוקטובר.

בעקבות התחושות של הקבלנים בענף השיפוצים כי הממשלה שכחה אותם, ולא מקדמת שום פתרון לענף שנמצא בקריסה מתמדת, בהתאחדות קיבלו החלטה עקרונית שלא לאפשר לאף פוליטיקאי להגיע לכנס.

עם זאת, בהתאחדות הודיעו כי כן יאפשרו לדרג המקצועי והפקידות הממשלתית הבכירה להגיע כדי לשמוע את הקבלנים בענף ולהשמיע את תגובתם. ישתתפו בכנס ראש מנהל אוכלוסין, אייל סיסו, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטיין, מנכ"ל משרד הכלכלה, אמנון מרחב ומנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן.

יו"ר התאחדות השיפוצים, ערן סיב, נזרק מהאולם במהלך דיון בכנסת. יח"צ, עיבוד תמונה
יו"ר התאחדות השיפוצים, ערן סיב, נזרק מהאולם במהלך דיון בכנסת/עיבוד תמונה, יח"צ

במהלך הכנס ייערך טקס הוקרה לאחיו של איציק מויאל ומשפחתו שאיבדו את בן המשפחה אורי מויאל בפיגוע בבית קמה. כמו כן, ייערך טקס פרדה מענבל משש, אמנון מרחב ומשה זקן.

ערן סיב, יו"ר התאחדות השיפוצים, אמר לאחרונה בנושא כי "מאז פרוץ המלחמה אנו פועלים לילות כימים למען קבלני השיפוצים בישראל. זעקנו את זעקת הענף מעל כל במה אפשרית - ונמשיך בדרכנו בכדי לקבל מממשלת ישראל פתרון לבעיית העובדים בענף השיפוצים. תחושותינו היא שמכיוון שאנחנו שייכים לצווארון הכחול ממשלת ישראל לא מתייחסת אלינו ולא נותנת פתרונות ראויים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully