וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שיביא תושבים לעיר הזו? משרד השיכון ישקיע מיליון שקל במיתוג מחדש

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 18:41

משרד השיכון ישקיע כמיליון שקל בפרויקט מיתוג מחדש והמשך פיתוח שכונת עכו מזרח. את התהליך יוביל משרד פרסום שנבחר במכרז. השכונה שנמצאת בימים אלו בפיתוח צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8,000 יחידות דיור

הדמיה: שכונת עכו מזרח. דוברות עיריית עכו,
הדמיה: שכונת עכו מזרח/דוברות עיריית עכו

עכו שלא הכרתם: עיריית עכו מכריזה כי היא יוצאת בימים אלה לתהליך של מיתוג שכונת עכו מזרח החדשה, אשר הולכת ונבנית ממזרח לעיר. את תהליך המיתוג יוביל משרד הפרסום "חברון זלצמן" שנבחר במכרז, ובסיומו צפויה העיר עכו לקדם קמפיין פרסום בהיקף של כמיליון שקל, על חשבון משרד השיכון והבינוי.

השכונה שנמצאת בימים אלו בפיתוח צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8,000 יחידות דיור ותכיל גם כ-500 דונם של אזור תעסוקה ומסחר. מתוך 8,000 יחידות הדיור שעתידות להיבנות, 2,000 יחידות כבר שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל.

הסכמי הגג שנחתמו עם משרד האוצר, הבינוי והשיכון, מנהל מקרקעי ישראל ועיריית עכו, לבנייה של כ-17,000 יחידות דיור חדשות, תוך נחישות לקדם התפתחות מוניציפאלית חדשה והתייעלות של העיר, הובילו את העיר עכו לתהליך של תנופת בנייה אינטנסיבית.

הפיתוח כולל שכונות חדשות בבניה מתקדמת, פארקים ירוקים ואזור תעסוקה גדול. הסכמי הגג העצימו את היכולת של עיריית עכו לאחד בין השמירה על התרבות וההיסטוריה העשירה של עכו, לבין הצורך לפתח תשתיות עירוניות מודרניות ומתקדמות ולאפשר למשפחות, לרכוש דירות בשכונות חדשות, בקרבת אזור תעסוקה חדש.

מבט מהים על עכו. ShutterStock
מבט מהים על עכו/ShutterStock

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש: "תנופת הבניה בעיר פותחת בפני התושבים הזדמנויות חדשות רבות. אנו פועלים במשותף עם משרד הכלכלה והשר ניר ברקת, למשיכת תעשיות ביטחוניות שיפעלו באזור התעסוקה החדש ואשר יספקו מקומות עבודה רבים לתושבי העיר, לצד משיכת תושבים חדשים מקרב עובדי התעשיות הביטחוניות".

השכונה שנבנית הימים אלו על פי עקרונות הקיימות תכלול טיילת עירונית בה יעבור גם נתיב הזרימה של נחל עכו. בנוסף, צפויים להיבנות פארקים רבים, מוסדות ציבור וקהילה, גני ילדים ובתי ספר לטובת התושבים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully