וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ההשקעות פאלמו מודיעה על הרחבת הפעילות וממנה שותף חדש

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:17

פאלמו, קבוצת השקעות ויזמות נדל"ן ישראלית, המבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית ובונה פרויקטים ביוון, מרחיבה את פעילותה וממנה את אביב כהן לשותף. כהן כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל הקבוצה

פאלמו, קבוצת השקעות ויזמות נדל"ן ישראלית, מודיעה הבוקר (ד') כי היא מרחיבה את פעילותה וממנה את אביב כהן לשותף.

אביב כהן, כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל הקבוצה וקודם בימים אלה לשותף בה. כהן, לוחם וקצין מילואים, בעל תואר ראשון כפול במשפטים וממשל מאוניברסיטת רייכמן ומוסמך כעו"ד, בעל ניסיון עשיר בעולמות הניהול ובדגש על מכירות ופיתוח עסקי.

עם הצטרפותו לפאלמו, כהן משלב את ניסיונו מעולמות הטק יחד עם עולמות הנדל"ן, ותומך בהתרחבות סל השירותים שמציעה החברה, הנועד להעניק ללקוחותיה מענה מקיף ותמיכה מקצה לקצה ברכישת נדל"ן ביוון.

אביב כהן. בן אזולאי,
אביב כהן/בן אזולאי

פאלמו היא קבוצת השקעות ויזמות נדל"ן בארץ ובחו"ל, המבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית. החברה יוזמת ובונה פרויקטים נדל"ניים ייחודיים ביוון, ומרחיבה את פעילותה בשני תחומים עיקריים: ייזום ובנייה של בנייני מגורים ואחזקת נכסים מניבים.

מאז השקתה, פאלמו ביססה את מעמדה כקבוצה מובילה בהשקעות נדל"ן ביוון, עם מאות נכסים והתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית.

פלג יריב, שותף ומנכ"ל החברה: "המודל הייחודי של פאלמו לייזום והשקעות נדל"ן מצריך את האנשים המוכשרים ביותר. אביב מוביל את פעילות החברה בישראל בצורה יוצאת דופן, במקצועיות וירידה לפרטים. מינויו של אביב לשותף מתכתב באופן ישיר עם התרחבות פעילותה של פאלמו ביוון ובישראל. המינוי של אביב הוא מהלך טבעי ואנחנו מברכים על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully