וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצד של עזריאלי: הכניסה לקריה תשנה את פניה, כך היא תיראה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 11:06

מתכוננת לרכבת הקלה: משרד הביטחון פינה ומסר לעיריית תל אביב-יפו שטח ממחנה הקריה - לטובת הרחבת דרך בגין, הקמת מדרכות ושבילי אופניים לרווחת התושבים והנוסעים ברכבת הקלה

הדמיה: הרחבת דרך בגין. עיריית תל אביב-יפו,
הדמיה: הרחבת דרך בגין/עיריית תל אביב-יפו

דרך בגין תורחב על חשבון שטח ממחנה הקריה: לאחר מספר שנות תכנון ועבודה, משרד הביטחון השלים את פינוי והעברת 'רצועת בגין' במחנה הקריה לעיריית תל אביב-יפו. המקטע לאורך דרך בגין, מול מרכז עזריאלי, שימש בעבר כמתחם מפקדת מחנה קריה וכמפקדת יחידה 1024, שהועתקו למתחמים חלופיים בקריה.

השטח המפונה ישמש להרחבת המדרכה בדרך בגין, להקמת שבילי אופניים ולהסדרת הגישה לתחנת הרכבת הקלה 'שאול המלך'. את העבודות ביצעו יחידת מתוו"ה באגף אמון ואגף ההנדסה והבינוי בשיתוף עם מפקדת בסיס הקריה בצה"ל.

בסיס הקריה. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון,
בסיס הקריה/אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

נזכיר כי בשבוע שעבר, לאחר 8 שנים, נפתחה דרך בגין מחדש לכל אורכה לתנועה דרומה גם לתחבורה ציבורית ורכב פרטי. זאת, כאמור, לאחר שמונה שנות עבודה של הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה ושדרוג המרחב הציבורי.

המקטע שנפתח בשבוע שעבר הינו חלק מ"דרך בגין המחודשת" (שדרת הקריה) - ציר ראשי שכולל את תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה של נת"ע (תחנות שאול המלך, יהודית, קרליבך ואלנבי) וחולש על רחובות מרכזיים כגון דרך מנחם בגין, המסגר, הרכבת, יהודה הלוי ועוד - ופתיחתו הביאה למצבם הסופי של הסדרי התנועה ברחובות הסמוכים, דבר, שבין היתר, משפיע על עסקים רבים בתוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully