וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדר מודיעה: עדית פרידמן תשמש כסמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 11:12

עדית פרידמן, מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת אשדר, מקבוצת אשטרום. לפרידמן ניסיון עשיר בתחום. החליפה את רחלי בריזל, שהודיעה על פרישה כעבור 14 שנה בתפקיד

עדית פרידמן. סיון פרג',
עדית פרידמן/סיון פרג'

חברת אשדר, שהינה זרוע הייזום למגורים מבית קבוצת אשטרום, מודיעה הבוקר (ב') על מינוי חדש: עדית פרידמן תשמש כסמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה בחברה.

פרידמן, בעלת ניסיון עשיר ומגוון של 20 שנה בתחום השיווק למגזרי צרכנות ונדל"ן מובילים בישראל, תחליף בתפקיד את רחלי בריזל, שלאחר 14 שנות כהונה הודיעה על פרישתה.

בשנים האחרונות התמקדה פרידמן במגזר הנדל"ן למגורים והובילה את פעילות השיווק והמכירות של חברות נדל"ן למגורים עם התמקצעות בתחום התחדשות העירונית והובלת פרויקטים רבים להצלחות מוכחות בתחום. מסלול הקריירה של פרידמן כולל בנוסף גם את ניהול השיווק בשווקים מאתגרים של מותגי צריכה מוכרים.

פרויקט "אשדר נחלת יהודה" בראשון לציון. neo media,
פרויקט "אשדר נחלת יהודה" בראשון לציון/neo media

"אני משוכנעת שיתאפשר לי להפגין את כישורי השיווק והמכירות שצברתי לאורך השנים ולהוביל אסטרטגיות שיווק חדשניות ויצירתיות, שיקדמו, כך אני מצפה, את המותג ואת הפרויקטים החשובים של החברה". אמרה פרידמן.

אשדר חברה לבנייה בע"מ, בבעלות קבוצת אשטרום ובניהולו של מנכ"ל החברה ארנון פרידמן, הינה אחת מחברות ייזום הבנייה למגורים המובילות בישראל. החברה מתמחה בהקמת שכונות ובניינים למגורים בתכנון אופטימאלי. החברה הינה מהחלוצות בתחום פרויקטי ההתחדשות העירונית, ובמהלך כ-40 שנות קיומה הקימה פרויקטים רבים בהיקף של עשרות אלפי דירות וכיום מעורבת בייזום, תכנון ובהקמת פרויקטים למגורים בהיקף של כ-17,666 דירות, הפזורים ברחבי הארץ. יו"ר החברה הינו מר גיל גירון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully