וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזית הביטחונית: שת"פ מיוחד להקמת חוות השרתים המתקדמת בישראל

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 13:03

התעשייה האווירית וחברת טקטוניק חתמו על הסכם עקרונות לשיתוף פעולה להקמת חברה משותפת בתחום חוות השרתים והענן הביטחוני עבור כלל לקוחות מערכת הביטחון

שרתים. Spectral-Design, ShutterStock
שרתים/ShutterStock, Spectral-Design

בשורה של חדשנות במערכת הביטחון: התעשייה האווירית וחברת טקטוניק, מקבוצת עמרם אברהם ויזם הנדל"ן אליאל שליידר, חתמו הבוקר (א') על הסכם עקרונות לשיתוף פעולה להקמת חברה משותפת בתחום חוות השרתים והענן הביטחוני - עבור כלל לקוחות מערכת הביטחון, משרדי הממשלה המסווגים, ארגוני החירום והגופים הסמי-ביטחוניים. חוות השרתים תספק תשתיות והגנה שיאפשרו רציפות עסקית, זמינות ויתירות גם בשעת חירום.
 
המיזם המשותף יעמוד בתקן המחמיר ביותר Tier-4, להבטחת רציפות תפקודית ברמות הגבוהות ביותר. פרויקט זה מהווה אבן דרך חשובה במחויבות של שתי החברות לחדשנות ולמענה על צרכים טכנולוגיים בחזית הביטחונית של המדינה.
 
חוות השרתים, נועדה לאחסן ולעבד נתונים בקנה מידה גדול. עם מערכות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות, החווה תאפשר גישה מהירה ויעילה לנתונים, תוך הקפדה על סטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע.

"תרומה חשובה למען בטחון ישראל"

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית משקיעה רבות במחקר ופיתוח פתרונות טכנולוגיים חלוציים, מותאמים במיוחד לצרכים הייחודיים של מערכת הביטחון. השקעתנו בפרויקט זה מגלמת את התחייבותנו הרחבה לא רק לשמירה על הידע והניסיון הרב שנצבר בתוך מערכת הביטחון, אלא גם לחיזוק והעצמת היכולות האבטחתיות והטכנולוגיות שלה. השיתוף פעולה עם חברת טקטוניק, יאפשר לנו להקים מערך שירותים טכנולוגי ואבטחתי מהדור החדש, המשלב טכנולוגיה מתקדמת ואמצעי אבטחה חסרי תקדים. זהו לא רק קידום משמעותי ביכולתנו להתמודד עם אתגרים ביטחוניים מתפתחים, אלא גם תרומה חשובה למען בטחון ישראל".
 
"הסכנות וההשלכות של פגיעה בתשתיות אסטרטגיות כיום ברורות לכולם ויש צורך להיערך אליהן מבעוד מועד. בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה לפתרונות שטקטוניק מציעה ללקוחותיה גם מצד חברות פרטיות במשק", אומר אל"מ במיל' אבי דדון, לשעבר סמנכ"ל משרד הבטחון וראש מנהל הרכש וכיום יועץ בכיר בחברת טקטוניק.
 
הפרויקט הוא תוצר של חודשים רבים של תכנון ועבודה משותפת, יתרום לשיפור משמעותי של היכולות הטכנולוגיות והאבטחתיות של גופי הביטחון בשגרה ובחירום ותתרום לחיזוק המוכנות והיעילות של מערכת הביטחון הישראלית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully