וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט ההתחדשות ברמת גן יוצא לדרך: יוקמו 75 דירות ליד הקו הסגול

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 16:25

חברת אלמוגים קיבלה את הסכמתם של נציגות הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב הרא"ה ברמת גן, הכולל הקמה של 75 יחידות דיור ו-2,500 מ"ר למסחר ותעסוקה. הפרויקט נמצא בסמיכות לקו הסגול של הרכבת הקלה

הדמיה: פרויקט התחדשות של אלמוגים ברחוב הרא"ה ברמת גן. טרטקטורה אדריכלים,
הדמיה: פרויקט התחדשות של אלמוגים ברחוב הרא"ה ברמת גן/טרטקטורה אדריכלים

חברת אלמוגים מדווחת היום (ד') כי קיבלה את הסכמתם של נציגות הדיירים בפרויקט פינוי בינוי באזור המתחדש של שכונת בילויים ברמת גן, לאחר שזכתה במכרז שערכו דיירים במתחם הממוקם ברח' הרא"ה, בסמיכות לרח' אלוף שדה. מדובר במתחם שמהווה חלק ממסמך מדיניות להתחדשות עירונית, אותו קידמה עיריית רמת גן, באזור שיכלול נגישות גבוהה בסמיכות לתחנת הרק"ל - "הקו הסגול".

במסגרת הפרויקט, שמשתרע של שטח של כ-3.5 דונם באזור שכונת בילויים ברמת גן, יהרסו 24 יח"ד בשלושה בניינים ובמקומם יבנו שני בניינים. האחד בן 14 קומות והשני מבנה משולב תעסוקה בן 6 קומות וסה"כ - 75 יח"ד ו-2,500 מ"ר שטחי תעסוקה. בנוסף, קומת הקרקע של המבנים תכלול שטחי מסחר לצד הפרשה לצרכי ציבור שתכלול שטחים ציבוריים בנויים ופתוחים בשטח של כ-800 מ"ר.

להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 שנים ממועד דיווח זה. זכייה זו מצטרפת ל-5 פרויקטים בהם זכתה החברה מתחילת השנה בערים בת ים, רעננה, ות"א.

"אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום ברמת גן"

נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט רח' הרוא"ה, המעידה על אמון של בעלי הדירות בחברה בעלת וותק וניסיון רב, הנהנית מאיתנות פיננסית לצד שקיפות מלאה. זכייה זו מצטרפת לשורה של זכיות בפרויקטים איכותיים ובמיקומים אסטרטגיים בלב גוש דן בין היתר בבת ים, רעננה ות"א. הרחבת הפורטפוליו של החברה בתחום ההתחדשות העירונית הינה חלק מהאסטרטגיה העסקית של אלמוגים להגביר את אחיזתה בתחום, ולהגדיל את צבר יח"ד בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש אחר הזדמנויות גם באזורי הפריפריה.

"אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום ברמת גן, שהינה אחת מהערים עם המיקום האסטרטגי ביותר במרכז גוש דן. רחוב הרוא"ה הוותיק הוא אחד הרחובות המרכזיים ברמת גן, והוא בעל פוטנציאל בלתי נגמר להתחדשות עירונית. מיקומו של הפרויקט בסמוך לקו הסגול של הרכבת הקלה ובקרבה לתחנת רכבת קלה עתידית הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד בקרב אוכלוסייה צעירה שמחפשת נגישות גבוהה של תחבורה ציבורי בלב גוש דן, איכות חיים ופיתוח מואץ של שכונות מגורים חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully