וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל דולר אחד: זוג הפסיד את בית חלומותיו במכירה פומבית

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 9:37

נשבר שיא: מכירה פומבית על בית 4 חדרים באוסטרליה נסגרה בפער של דולר אחד בלבד מעל ההצעה שהגיעה למקום השני, ושני דולר מהמקום השלישי, מה שהוביל למכירה מוצלחת של הבית תמורת $731,002

החצר האחורית הגדולה של הבית. realestate.com.au, אתר רשמי
החצר האחורית הגדולה של הבית/אתר רשמי, realestate.com.au

"ראיתי פער של 100$, ראיתי של 500$, אבל אף פעם לא של 1$ אחד בלבד יותר מהצעה קודמת", אמר עורך המכרזים של EYS Auctions, סם רואץ', לאתר חדשות מקומי, בהתייחסו לתוצאות מכירה פומבית על בית 4 חדרים בפרבר Hoppers Crossing שבויקטוריה, אוסטרליה.

במהלך המכירה הפומבית היו בסך הכל 33 הצעות שהגיעו לסכום של 731,000 דולר. מה שמפתיע במיוחד, שבאופן תקדימי ההצעה הבאה שהגיעה הייתה גבוהה בדולר אחד בלבד, על סך 731,001 דולר, כאשר ההצעה הגבוהה ביותר הייתה על סך 731,002 דולר, דולר אחד בלבד מהמקום השני, ו-2 דולר מהמקום השלישי.

מנהלי המכרז מציינים כי הזוכים המאושרים, והמתוחכמים צריך לומר, הם זוג שרוכש את ביתם הראשון. נאחל להם בהצלחה.

הסלון היוקרתי בבית. realestate.com.au, אתר רשמי
הסלון היוקרתי בבית/אתר רשמי, realestate.com.au

הנכס המדובר מתהדר כאמור בארבעה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. כפי שכתוב באתר realestate.com.au שמשווק את הנכס, כל פרט בפנים ובחוץ הבית נאצר בקפידה במטרה ליצור אווירה מגובשת ומזמינה, החל מהרצפות המלוטשות ועד לפלטת הצבעים שנבחרה בטוב טעם. בנוסף, גם המטבח מצויד היטב, עם מכשירי חשמל מתקדמים, מקום אחסון בשפע ומשטחי עבודה אלגנטיים. הנכס כולל חצר אחורית מעוצבת, המספקת את המרחב המושלם לאירוח בחוץ או פשוט ליהנות מהשלווה של הטבע, עם שטח גדול המאפשר לילדים לשחק ולמבוגרים להירגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully