וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4.5 מיליון שקל: ירדן ג'רבי ובת זוגה נכנסות לביתן החדש בתל אביב

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 18:41

ירדן ג'רבי, המדליסטית האולימפית, חושפת בעמוד האינסטגרם שלה את ביתה החדש בתל אביב, בו תגור עם בת זוגה עדי אמבר. מדובר בדירת 3 חדרים בגודל של כ-75 מ"ר עם מרפסת וחניה פרטית, עליה שילמה כ-4.5 מיליון שקל

ירדן ג'רבי נכנסת לדירתה החדשה. ירדן ג'רבי אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירדן ג'רבי נכנסת לדירתה החדשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ירדן ג'רבי אינסטגרם

הג'ודוקא הישראלית ומנחת הטלוויזיה לשעבר, ירדן ג'רבי, נכנסת לביתה החדשה בתל אביב וחושפת אותו בסרטון קצר שפרסמה בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה. מדובר בדירה בת 3 חדרים בגודל של כ-75 מטרים עם מרפסת וחניה פרטית בפרויקט המגדלים היוקרתי בתל אביב, גינדי TLV, עבורה תשלם כ-4.5 מיליון שקל. את הדירה היא תחלוק עם בת זוגה בשנים האחרונות, עדי אמבר.

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "בית חדש. ככה בהכי אותנטי אחרי כל הארגזים, חוסר השינה והעייפות. הלוואי והבית הזה יביא איתו ברכה, אור, הצלחה, וישמור על הזוגיות המדהימה שלי איתך אהובתי עדי". בסוף הפוסט היא הוסיפה: "באותה נשימה, כמה זה בסיסי להיות בבית. הלוואי שיגיע כבר הרגע וכל החטופות והחטופים שלנו יחזרו הביתה".

הצצה קטנה לביתה החדש של ירדן ג'רבי

ג'רבי בת ה-34, נטשה את עולם הספורט לפני כ-7 שנים, בגיל יחסית צעיר (27), שנה לאחר שקטפה את מדליית הארד במשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו. מאז, היא הספיקה לככב בהישרדות VIP, להצטרף אל צוות המנחים של נינג'ה ישראל, לעבור לגור בפורטוגל ולשמש כפרזנטורית של לא מעט מותגים. רק לאחרונה חזרה המדליסטית האולימפית להתגורר בישראל, כעבור כשלוש שנים בפורטוגל, וכעת היא נכנסת לדירתה החדשה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully