וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-40 מיליון שקל: קבוצת משקיעים ישראלים רכשה בניין בוטיק בלונדון

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 14:43

ב-40 מיליון שקל: קבוצת ההשקעות Eatos רכשה בניין בוטיק במרכז העיר לונדון. הבניין כולל קומת מסחר ו-5 דירות יוקרה. המחיר מייצג הנחה של קרוב ל40% ממחיר השוק

קבוצת Eatos רכשה בניין בוטיק במרכז לונדון. יח"צ,
קבוצת Eatos רכשה בניין בוטיק במרכז לונדון/יח"צ

קבוצת ההשקעות Eatos, שבבעלות אורי סגל, אוליבר קאופמן, עופר לוזון ואמיר ירושלמי (ממייסדי גאיה נדל"ן), מודיעה היום (ב') על רכישת בניין בוטיק במרכז העיר לונדון תמורת כ-40 מיליון שקל.

מדובר בבניין קיים ברחוב גרייט פורטלד המפורסם בשכונת פיטזרוביה בווסט אנד בלונדון. הבניין כולל קומת מסחר ו-5 דירות יוקרה. שטח המסחר מושכר לחברת הזגגות הגדולה בעולם Schuco. דירות היוקרה (בגודל ממוצע של 100 מ"ר ליחידה) ממקומות בקומות נפרדות עם מרפסות לכל דירה.

הבניין נקנה במחיר ממוצע של כ-1,000 פאונד לרגל, המייצג הנחה של קרוב ל40% ממחיר השוק לנכסים דומים ותואם את אסטרטגיית ההשקעה של הקבוצה.

"בכוונת החברה להשביח את הנכס"

קבוצת Eatos מתמחה ברכישה, ניהול והשבחת נכסים, והיא מנהלת כיום נכסים בהיקף של כ- 220 מיליון פאונד ברחבי לונדון.

עופר לוזון, מנכ"ל משותף ומבעלי החברה ציין כי בכוונת החברה להשביח את הנכס, בעיקר באמצעות שיפוץ, והתאמתו לתקני בנייה ירוקה, ובכך להשביח את הנכס כנכס מניב לתקופה ארוכה, להבטיח שוכרים איכותיים ולהגדיל את התשואה למשקיעים. לדבריו, "החברה רואה פוטנציאל רב בהשבחת בנייני בוטיק מעורבי שימושים במרכז העיר. זוהי רכישה ראשונה של החברה בתחום המגורים וחלק מאסטרטגיית השקעה הרואה בבניינים אלו פוטנציאל השבחה כחלק מהביקוש למגורים בלב העיר באזורים המשלבים חווית מגורים אורבנית בסביבה המציעה שופינג, מסעדות ותרבות בלב ליבה של לונדון".

קבוצת Eatos מתמקדת בניהול נכסים ליצירת ערך מוסף לבעלים והקטנת הסיכונים באמצעות מגוון יזמיות כמו שיפוץ המבנים, תוספת זכויות, שיפור החוזים עם השוכרים, ומתמקדת בעסקאות דיסטרס במרכז לונדון והזדמנויות שנוצרו בעקבות עליות הריבית התכופות שהיו לאחרונה באנגליה. החברה, שמשרדיה ברחוב בונד בלונדון, מעסיקה צוות של מומחים בכל התחומים ומתאימה את אסטרטגיית הניהול לדינמיקה המשתנה של שוק הנדל"ן המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully