וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה אחת בשבוע: דירת גג משופצת בלב תל אביב במחיר שלא תמצאו

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 10:52

במסגרת הפינה הקבועה של וואלה נדל"ן נציג בפניכם דירה אחת כל שבוע שנמכרת במחיר "מציאה" - מתחת למחיר הממוצע בשוק. והפעם, בסיוע מדלן: בכמה נמכרת דירת גג מוארת ומשופצת במרכז תל אביב?

דירה בארלוזורוב תל אביב. עמית פרנץ, מיי פלייס,
דירה בארלוזורוב תל אביב/עמית פרנץ, מיי פלייס

הנכס:
דירת 2.5 חדרים על גג בניין בחלק של ארלוזורוב שנמצא בין הרחובות שלמה המלך לבן עזרא. את הדירה, ששטחה 65 מ"ר, ניתן להפוך בקלות יחסית לדירת 2 חדרים ייחודית עם מרפסת שמש ענקית, של 15 מ"ר. קומה 4 מ-4, עם מטבח וחדר אמבטיה ששופצו לאחרונה, ללא מעלית או חנייה, אך עם תקרות גבוהות ומרפסת סגורה שמשקיפה לנוף ירוק ופתוח. הדירה משופצת, עם מטבח וחדר רחצה חדשים, ומוארת מאוד.

מחיר מבוקש:
המחיר המבוקש הוא 3.2 מיליון שקל, אך מד מדלן מעריך את שווי הנכס ב-3.39 מיליון שקל - 190 אלף שקל יותר.

דירה בארלוזורוב תל אביב. עמית פרנץ, מיי פלייס,
דירה בארלוזורוב תל אביב/עמית פרנץ, מיי פלייס

למה זאת מציאה:
"הסיבה היחידה למחיר הנמוך יחסית היא העובדה שאין עדיין בבניין מעלית", אומר עמית פרנץ מ-My Place שמטפל בדירה, "אבל כמובן שזה לא יהיה המצב לנצח. סביר להניח שיום אחד תהיה בבניין התחדשות, ואיתה תגיע המעלית. עד אז אפשר להשכיר את הדירה לחבר'ה צעירים או למי שלא מפחדים מהמדרגות - להערכתי אפשר לקבל עליה כ-7,500 שקל בחודש בצורתה הנוכחית, ואפילו יותר אם משקיעים בפתיחת המרפסת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דירה בארלוזורוב תל אביב. עמית פרנץ, מיי פלייס,
דירה בארלוזורוב תל אביב/עמית פרנץ, מיי פלייס

על הסביבה:
בניגוד לשכונות שמצפון ומדרום לו, בחלק המרכזי של הצפון הישן אין כמעט מוקדי משיכה, כך שהוא מנומנם ושקט יחסית. ממערב לשכונה נמצאים גן העצמאות וכיכר אתרים, במזרחה רחוב אבן גבירול, בדרומה גן העיר ובית העירייה ובצפונה רחוב ז'בוטינסקי.

השכונה מתאפיינת בבנייני דירות נמוכים, בני כ-3-4 קומות, ומדיניות העירייה מאפשרת לבנות בה עד כ-8 קומות במסגרת התחדשות עירונית - כך שהאופי השקט צפוי להישמר. היא מקושרת היטב בתחבורה הציבורית, והמצב ישתפר עוד יותר עם פתיחת הקו הסגול והירוק של הרכבת הקלה לקראת סוף העשור - אמנם כרגע בגלל עבודות הרכבת הקלה יש בחלק של רחוב ארלוזרוב שסמוך לדירה הגבלות תנועה ומדרכות חסומות, אולם בעתיד המדרכות דווקא יורחבו, יתווספו לרחוב אפשרויות מסחר והוא יהפוך לשוקק ואיכותי יותר, עם מרחב ציבורי נעים וניידות נוחה באופניים ובקורקינטים, שחסרה כיום באזור. בגלל שהיא רחוקה יחסית ממוקדי הבילוי, השכונה מתאימה במיוחד למשפחות שרוצות לגור בעיר.

למי מתאים:
למי שלא אכפת לו לטפס במדרגות, למי שזקוק לדירה שנייה במרכז העיר - או למשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully