וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכאן מגיעים האנשים העשירים בעולם כשהם רוצים לחגוג בלי הפרעות

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 12:24

140 אלף דולר ללילה: האי הטרופי הפרטי של המיליארדר הבריטי הפך לארמון המסיבות ומגרש המשחקים הפרטי של האנשים החזקים והעשירים ביותר בעולם, עם מסיבות פאר וצוות של 130 איש המטפל בכל צורך

האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון. virginlimitededition, אתר רשמי
האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון/אתר רשמי, virginlimitededition

מכוכבי פופ ועד מנהיגי העולם: אם תנחתו בטעות באי נקר (Necker) שבאיי הבתולה הבריטיים, תוכלו למצוא את גן העדן הסודי של האנשים המפורסמים והעשירים ביותר בעולם, בו הם חוגגים ונופשים כאוות נפשם, בלי שאף אחד יפריע להם או יבקש סלפי.

"כל שולחן בנקר נועד לרקוד עליו", נוהג לומר המיליארדר הבריטי הנמרץ, סר ריצ'רד ברנסון, שקנה את האי הקריבי הבלתי מיושב ב-180,000 דולר ב-1979 והפך אותו למגרש משחקים פרטי לעשירים ומפורסמים. היזם בן ה-73 מתגורר באי עם אשתו, ג'ואן, ולעתים קרובות רואים אותו גולש על הגלים או נהנה מפעילויות אקסטרים אחרות שמציע האי גם למבקריו, כפי שיפורט בהמשך הכתבה.

ריצ'רד ברנסון. Gareth Cattermole, GettyImages
ריצ'רד ברנסון. כך נראה מיליארדר בריטי בן 73/GettyImages, Gareth Cattermole

ברנסון, מייסד Virgin Group, ידוע כאיש התענוגות הסודי של האחוזון העליון. הוא אירח את כולם, החל מנשיאים ועד כוכבי פופ, כולל ברק ומישל אובמה, נלסון מנדלה, הארי סטילס ואופרה ווינפרי. הוא אף קיבל את פני הנסיכה דיאנה והנסיכים ויליאם והארי לגן העדן הפרטי שלו, כאשר כל אחד מהם ביקר באי אפילו יותר מפעם אחת. בביתו הפרטי של ברנסון באי ניתן למצוא מכתב תודה תלוי על הקיר מהנסיכה דיאנה, לאחר ביקור בשנת 1990: "הלוואי ויכולתי להביע בפניך מה זה באמת אומר עבור משפחתי ההזדמנות הזו להיעלם לאי שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה יש על האי הזה? הכל

מקום המחבוא הטרופי, הממוקם באיי הבתולה הבריטיים, משתרע על פני 74 דונם ונחשב כפסגת היוקרה העולמית. הזמנת חופשה על האי זמינה במשך רוב השנה. הוא מכיל עד 48 מבוגרים ושישה ילדים ב-24 חדרים סך הכל - תמורת סכום מטורף שיכול להגיע עד 140 אלף דולר ללילה. המחיר הזול ביותר לשהות של אדם יחיד מתחילה מ-$5,650 ללילה.

השהות, כמובן, היא בקונספט של הכל כלול, כאשר צוות של 130 איש מטפל בכל צורך שעולה. זה כולל, בין היתר, כרכרות חשמליות המשמשות לרכוב סביב האי; העברות בסירה; פעילויות; ארוחות; כּוֹהֶל; ומסיבות פאר. בכל ארוחת צהריים וערב יש גורם הפתעה, החל מקיאק מלא בסושי שצף בבריכה ועד לפיצות טאבון שהוכנו במקום והוגשו על שולחן ארוך לאורכו של החוף.

האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון. virginlimitededition, אתר רשמי
האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון/אתר רשמי, virginlimitededition

בהדרכת מדריכים מוסמכים, האורחים יכולים ליהנות מספורט ימי, לשנרקל בגני האלמוגים (עם מגוון מרהיב של יצורים טרופיים), גלישת רוח, ווייקבורד, גלשן SUP, קיאקים והרשימה עוד ארוכה. על היבשה, המבקרים יכולים ליהנות מיוגה באוויר הפתוח, טניס וחדרי כושר פנימיים וחיצוניים, או להגיע לספא Samudra עבור טיפולים ייחודיים.

האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון. virginlimitededition, אתר רשמי
האי Necker של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון/אתר רשמי, virginlimitededition

האורחים יכולים גם לטייל בהיקף של 3 קילומטרים של האי או בשבילים פנימיים. הנוף המרהיב מודגש על ידי שלוש טורבינות רוח וכ-1,230 פאנלים סולאריים המייצרים אנרגיה המאוחסנת במערכת סוללות. האי מופעל עד 90% מהזמן על ידי אנרגיה מתחדשת, ומפעל אוסמוזה הפוכה הופך מי ים למים שמישים. כבר כיום האי בר קיימא, כאשר המשימה של ברנסון היא להפוך את הנכס לאפס עד 2030.

בנוסף, האי מארח מושבה של פלמינגו ורודים בבריכת מלח, צבים ענקיים המתערבבים עם האיגואנות, וכן כמות גדולה של למורים המתרוצצים מסביב, ויושבים על כתפי האורחים לצילומים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully