וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקות אסאדו בצהריים: הפתרון לענף הבנייה יגיע מארגנטינה?

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 9:59

יביאו את מסי של ענף הבנייה? רשות האוכלוסין וההגירה במשא ומתן מתקדם להסכם בילטרלי עם ממשלת ארגנטינה לגיוס פועלי בנייה מהמדינה הדרום אמריקאית | בלעדי

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי בטקס השבעתו בבואנוס איירס, 10 בדצמבר 2023. רויטרס
נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי בטקס השבעתו בבואנוס איירס, 10 בדצמבר 2023/רויטרס

החבר החדש של ישראל, נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, בדרך להציל את ענף הבנייה: בימים האחרונים נחשף לוואלה נדל"ן כי רשות האוכלוסין וההגירה נמצאת במשא ומתן מתקדם להסכם בילטרלי עם ממשלת ארגנטינה לגיוס עובדים מהמדינה הדרום אמריקאית לאתרי הבנייה בישראל.

מיליי, נשיאה החדש של ארגנטינה מטעם המפלגה הליברטריאנית, ביקר בישראל אחרי השביעי באוקטובר והבטיח להעביר את השגרירות לירושלים. הוא נחשב לאוהד של ישראל ואף התבטא מספר פעמים בתקשורת העולמית לטובת המדינה. בענף הבנייה מגיבים בחיוב ובחיוך למהלך, ומתבדחים כי כעת יהיה הפסקות אסדו באתרים במהלך יום העבודה.

ביקור נשיא המדינה בוזי הרצוג ונשיא ארגנטינה חאבייר חררדו מיליי בקיבוץ ניר עוז. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
ביקור נשיא המדינה בוזי הרצוג ונשיא ארגנטינה חאבייר חררדו מיליי בקיבוץ ניר עוז/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

במקביל, אייל סיסו, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, הצהיר כי בימים הקרובים אמור לעבור בממשלה מתווה שיאפשר ל-30% מהעובדים להגיע באופן פרטי, שלא באמצעות הסכמים בין המדינות, כדי לזרז את התהליך.

בנוסף, לוואלה נדל"ן נודע כי ה"פקק" של העובדים נמשך: ישנם חילוקי דעות עם ארקיע לגבי העלות שתשלם המדינה להפעלת צ'רטרים מהודו 4 פעמים בשבוע. במידה ויגיעו להסכמים, תגיע ארצה רכבת אווירית של 1,000 עובדים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully