וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המלחמה: אפי קפיטל מציגה היקף מכירות שנתי של אלף דירות בשנה

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 10:53

חברת הנדל"ן אפי קפיטל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2023, ומציגה נתונים חיוביים עם המשך מגמת השיפור בתוצאותיה הכספיות ובמכירות. לאור הדיווח המוצלח, החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד

אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל. טל גבעוני,
אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל/טל גבעוני

חברת הנדל"ן "אפי קפיטל" מכריזה על נתונים חיוביים בדו"ח הרבעוני לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות החברה הסתכמו בכ-411 מיליון שקל והרווח הגולמי הסתכם בכ-103 מיליון שקל. את שנת 2023 סיימה חברת הנדל"ן עם הון עצמי של כ-389 מיליון שקל. הדיווח המפורט יוצג בהמשך הכתבה.

מלבד זאת, כאשר מלחמת חרבות ברזל ברקע, החברה מודיעה כי קצב המכירות של החברה בתקופה שלאחר הדוח משקף היקף מכירות שנתי של כ-1,000 יחידות דיור בשנה. לאור הנתונים החיוביים, החברה הודיעה כי היא תחלק דיבידנד למשקיעיה.

לדברי אפי שקדי, מנכ"ל החברה, מציין שהחברה ממשיכה בקצב הצמיחה שלה תוך התמקדות בסגמנטים בהם יש לה יתרון יחסי ותוך הקפדה על חיזוק ההון העצמי ושמירה על נזילות גבוהה, אשר בימים אלה מעניקים לה את היכולת לחפש וזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות נוספות לטווח הבינוני והארוך. עוד מציין מר שקדי שהחברה השכילה לזהות את משבר הנדל"ן מבעוד מועד והגיעה אליו מוכנה הן מבחינה תזרימית והן מבחינת מלאי הדירות שנמכר כמעט במלואו עוד טרם המשבר והדבר בא לידי ביטוי בתוצאותיה הכספיות".

להלן הדיווח המפורט של אפי קפיטל

חברת הנדל"ן "אפי קפיטל" סיימה את התקופה עם הכנסות של כ-411 מיליון שקל (יחד עם שקלול החברות הכלולות הסתכמו ההכנסות בכ-625 מיליון שקל). הישג נוסף שרשמה החברה בשנה החולפת מתבטא גם בגזרת הרווח הגולמי.

על פ הנתונים העולים מהדו"ח הרבעוני, הרווח הגולמי מסתכם בכ-103 מיליון שקל (25%), חלק החברה ברווחי חברות מוחזקות הסתכם בכ-21 מיליון שקל. בגזרת הרווח הנקי, נרשם הישג מרשים ביותר.

בנוסף, על פי הנתונים, הרווח הנקי לשנת 2023 הסתכם בכ-89 מיליון שקל. מלבד זאת, ציינה החברה כי זו סיימה את השנה עם הון עצמי של כ-389 מיליון שקל והיא מציינת בדוחותיה שבשקלול התמורה מהנפקת המניות שביצעה בחודש פברואר 2024 יסתכם ההון העצמי שלה לכ-478 מיליון שקל (וזאת בהתעלם מהתוצאות הכספיות מתחילת שנת 2024 ועד למועד ההנפקה).

אפי קפיטל גבעת בראשית. טוטם הדמיות,
אפי קפיטל גבעת בראשית/טוטם הדמיות

לצד הנתונים הללו, חברת אפי נדל"ן מכריזה כי בשנה החולפת סיימה את הקמתם של מספר פרויקטים והתקבלו טופסי אכלוס עבור 680 יחידות דיור. בשנה החולפת, מכרה 221 יחידות דיור ולקראת סוף השנה פתחה מספר פרויקטים לשיווק, שבכולם נרשמו מכירות ואו הרשמות (שאינן מחייבות) משמעותיות.

לחברה מלאי בביצוע של כ-1,290 יח"ד, מתוכם נותרו למכירה כ-270 יח"ד בלבד (בעיקר בגין שני פרויקטים שפתחה ברבעון השלישי של שנת 2023 ואשר מיועדים למסירה רק לקראת סוף שנת 2026) וכן מלאי בתכנון של כ-5,150 יח"ד, מתוכם כ-3,800 יח"ד יכנסו לביצוע כבר בשנת 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully