וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לסרטון טיקטוק פשוט מביתה של דרו ברימור להפוך ויראלי?

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 11:15

אוהבת להיות בבית: סרטון טיקטוק קצר ופשוט שפרסמה השחקנית האמריקאית האהובה דרו ברימור מביתה הפרטי בניו יורק הפך ויראלי בימים האחרונים. מה העוקבים כל כך אהבו בו? צפו בסרטון

I love staying in

אריק איינשטיין עלה על זה קודם: דרו ברימור, השחקנית, הבמאית והמפיקה האמריקאית האהובה בת ה-49, לא איבדה את קסם הנעורים שלה, כאשר הפכה בימים האחרונים ויראלית לאחר שפרסמה בימים האחרונים סרטון טיקטוק קצר של 15 שניות סה"כ, שהספיק לגרוף עד כה מאות אלפי צפיות.

בסרטון, שהכותרת שלו היא "אני אוהבת להישאר בבית", כוכבת המלאכים של צ'רלי צילמה את עצמה בביתה הפשוט למדי בניו יורק עושה דברים רגילים, תוך כדי קריינות על כמה כיף לבלות לבד בבית, בניגוד לכל אלו שיגידו שזה משעמם. ברימור, שהתלבשה בחולצת טריקו נוחה ומכנסי טרנינג אפורים, נכנסה למטבח שלה ובישלה לעצמה ביצים על הכיריים, ניסתה בגדים בחדר הארונות הקטן שלה ואפילו השתמשה ברגלה כדי למזוג לעצמה משקה במטבח. הסרטון הסתיים בכך שמנחת התוכנית ישבה ליד שולחן האוכל שלה עם הארוחה וצפתה בטלוויזיה.

דרו ברימור שוברת את הרשת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דרו ברימור שוברת את הרשת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במאות התגובות שפורסמו לסרטון, העוקבים שיבחו את ברימור על כמה "נורמלי" ו"פשוט" ביתה בניו יורק. "יש אווירה שזו הדירה הראשונה שקנית ואת עדיין שם. זה כל כך חמוד", כתבה אחת העוקבות בטיק-טוק. "אני פשוט אוהב כמה פשוט ומתוחכם את חיה", הוסיף אחר.

מוקדם יותר השבוע, ברימור נתנה למעריצים הצצה לחדר האמבטיה שלה, כשהיא הראתה מוצרים ממותג הטיפוח של דוויין ג'ונסון, בהם השתמשה כדי לשפר את הקעקועים שלה. חדר הרחצה כלל עשרות מסגרות לתמונות על הקירות ואריחים משובצים בחלק העליון של הקירות במקלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully