וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת הבטיח לראש העיר: אפעל להבאת תעשיות ביטחוניות לעכו

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 9:00

בשורה לתושבי עכו: שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, ביקר בעכו והבטיח בפגישה עם ראש העיר הנכנס, עמיחי בן שלוש, לפעול להבאת תעשיות ביטחוניות לעיר. ברקת: "החברות הביטחוניות במדינת ישראל שמחות ללכת לפריפריה"

ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש בפגישה עם ניר ברקת. דוברות עיריית עכו,
ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש בפגישה עם ניר ברקת/דוברות עיריית עכו

עידן חדש בעכו: ראש העיר הנכנס, עמיחי בן שלוש, שהחליף את ראש העיר המיתולוגי שמעון לנקרי כעבור 20 שנה בתפקיד, פתח אמש את יום עבודתו הראשון בעירייה עם ביקור עבודה רשמי של שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ ניר ברקת וצוות משרדו, בנושא חוסן כלכלי לעיר עכו.

במהלך הפגישה, נציגי העירייה הציגו בפני השר סקירה נרחבת בנושא הפיתוח הכלכלי, תוך התמקדות באזור התעסוקה החדש בעכו מזרח. בסיומה, הוחלט לקיים בהקדם ישיבת עבודה נוספת של מטה העירייה מול מטה השר ומשרדו כדי לקדם את הבאת התעשיות הביטחוניות לאזור עכו מזרח.

"יש פה הזדמנות גדולה וצריך לגרום לעיר להצליח"

השר ברקת התייחס למודל האשכולות שמוביל משרד הכלכלה ואמר: "הרעיון שלנו הוא למשוך יזמים לאזור התעסוקה החדש ואנו רוצים לשלב את הפריפריה במהלך הזה. אני חושב שהחברות הביטחוניות במדינת ישראל מאוד שמחות ללכת לפריפריה. יש פה הזדמנות גדולה וצריך לגרום לעיר להצליח. יש כאן תעסוקה בשפע וזה ישדרג את העובדים". עוד אמר השר, כי משרדו יסייע בתכנית מיוחדת לעידוד העסקים הקטנים בעכו ולהחייאתם.

ראש העיר, עמיחי בן שלוש, הודה לשר על הביקור ואמר: "לכבוד הוא לי שהשר הגיע לעיר עכו. חשוב לשים את עכו בעדיפות ראשונה ואני יודע כמה זה חשוב לשר ובעבור זה הוא הגיע לכאן". בן שלוש הישיר מבט לשר ופנה אליו באופן אישי: "תודה רבה כבוד השר על כל הדרך שלך, כי אני יודע שעבורי תעשה את הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully