וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באחת השכונות הכי יפות ביפו: פרויקט בוטיק חדש יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:52

הכי יפה ביפו: רשות מקרקעי ישראל הכריזה על הזוכה במכרז פומבי בבעלות משותפת לבניית 12 יחידות דיור במתחם אחד בבנייה רוויה עם חזית מסחרית בשכונה המרונית ביפו

יפו העתיקה. ShutterStock
יפו העתיקה/ShutterStock

רשות מקרקעי ישראל הכריזה היום (ד') על החברה 'ת.סורנטו בע"מ' כזוכה במכרז פומבי לבניית כ-12 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה עם חזית מסחרית בשכונה המרונית ביפו. זו ההצעה היחידה שהוגשה למכרז. מדובר במגרש בבעלות משותפת של רשות הפיתוח ופרטיים. עפ"י חלקו היחסי, הזוכה יוכל לבנות כ-12 יח"ד או לחלופין כ-9 יח"ד ועוד כ-310 מ"ר למסחר.

המגרש ששווק במכרז מיועד לבנייה רוויה למגורים עם חזית מסחרית כחלק מתוכנית 'יפו-מדרון, מתחם 9, השכונה המרונית', הממוקמת בחלק המערבי של יפו, מצפון לרח' יהודה הימית והנמל, ממזרח לרח' הדולפין ובית הקברות היהודי ומדרום לביה"ס חסן ערפה ומתפרשת על כ-99 דונם.

השכונה המרונית מקיפה את הכנסייה המרונית, ונחשבת אחת השכונות היפות והמבוקשות ביותר ביפו. השכונה התאפיינה בבנייה מרווחת למדי של בתי קרקע גדולים, שלחלקם חצרות וגינות בחזיתם. בשנות ה-80 של המאה הקודמת החלה הפריחה הנדל"נית של השכונה, כאשר משקיעים יהודים השכילו להבין את הפוטנציאל הגלום במגורים מול הים ואת הערך ההיסטורי של המקום. נכון להיום היא כוללת כ-846 דירות סך הכל, חלקן בבנייה רוויה עם חזית מסחרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully