וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מגדלים בני 21 קומות: התחדשות הענק ברמת גן יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:09

לאחר שהחלה בהריסה של חמישה מתוך שישה הבניינים הישנים בשכונת נווה יהושע ברמת גן, חברת ענב מודיעה על תחילת העבודות על פרויקט ההתחדשות הכולל 3 בניינים חדשים בני 21 קומות ו-240 דירות חדשות

מגדלים ברמת גן. ראובן קסטרו
אילוסטרציה: מגדלים ברמת גן/ראובן קסטרו

מאות דירות חדשות ברמת גן: תוך זמן קצר לאחר תחילת העבודות בפרויקט התחדשות בקרית אונו, מודיעה הבוקר (ד') חברת ענב נדל"ן על תחילת העבודות בפרויקט נוסף, פרויקט "ענב NEW'' ברחוב הררי בשכונת נווה יהושע ברמת גן, הכולל 3 בניינים חדשים בני 21 קומות. זאת, לאחר שהחברה החלה בהריסה של חמישה מתוך שישה הבניינים הישנים. לאור היקפו הגדול, כל מתחם המגורים מוגדר כפרויקט אחד גדול אשר ייבנה בהינף אחד ולא בשלבים.

במסגרת הפרויקט ייבנו 3 מגדלי מגורים על שטח של כ-5 דונם ברחוב הררי וזאת במקום 6 הבניינים הישנים. כל מגדל יתנשא לגובה של 21 קומות ובסך הכול כ-240 יחידות דיור. המתחם יכלול לובי מפואר ושטחים משותפים לרווחת הדיירים, לרבות חדר כושר משוכלל, חדרי עבודה מודרניים וחללים למגוון אירועים. בחברת ענב פועלים לסיים בצורה המהירה ביותר את הבנייה כאשר הצפי לסיום הוא כ-3 שנים מתחילת העבודות.

הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות חדישות בנות 2.5, 3, 4 ו-5 חדרים לצד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בנוסף, בתווך בין הבניינים יוקם פארק ירוק שישתרע על כדונם וחצי לרווחת הדיירים בשכונה. בנוסף, הפרויקט ייהנה מקרבה במרחק הליכה לקו הרכבת הקלה הצפוי לפעול באזור.

פרויקט התחדשות עירונית ברחוב הררי רמת גן. חברת ענב,
פרויקט התחדשות עירונית ברחוב הררי רמת גן/חברת ענב

כבר בחודש ינואר השנה הודיעה החברה על השלמת פינוי כלל הדיירים בפרויקט ועל קבלת היתר הבנייה וכעת הפרויקט יצא לדרך עם תחילת עבודות ההריסה. על התכנון אחראי משרד האדריכלים רן בלנדר וחברת אל-הר נבחרה להיות הקבלן המבצע.

בטקס חגיגי שנערך במקום וציין את תחילת העבודות השתתפו: נציגי בנק לאומי המלווה את הפרויקט, חברת הביצוע אלהר, נציגי משרד בלנדר אדריכלים, משרדי עו"ד סגל כהן ומשרד עו"ד דינובצקי בר ושות לצד בעלי הזכויות והדיירים הנרגשים וכלל אנשי המקצוע מחברת ענב.

ניר סדלר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ענב מסר: ''מדובר בפרויקט התחדשות עירונית משמעותי אותו אנחנו מקדמים מזה זמן רב. אנחנו שמחים על ההירתמות של ראש העיר והגורמים המקצועיים בעירייה לצד דיירי הפרויקט שהביאו אותנו במהירות וביעילות אל יום תחילת העבודות בפועל. העובדה שמדובר בפרויקט גדול שני שיוצא לדרך בטווח זמן קצר מעיד על חוזקה של החברה ועל התכניות שלנו להמשיך ולהוציא לפועל פרויקטים גדולים."

כאמור, הפרויקט ברמת גן הוא השני שמוציאה חברת ענב בפרק זמן קצר. זאת לאחר שרק לאחרונה יצא לדרך הפרויקט שמובילה החברה ברחוב התאנה בקרית אונו הכולל בנייה של 4 מגדלים ו255 יחידות דיור. בנוסף, חברת ענב ממשיכה בימים אלו את הבנייה של אחד מפרויקטי פינוי הבינוי הגדולים בישראל - פרויקט ''ענב 360'' בשכונת תקומה בכפר סבא. הפרויקט נבנה במסלול בינוי־פינוי-בינוי והוא כולל בשלב הראשון בניית 2 מגדלים חדשים שיכללו 244 יחידות דיור ובסה"כ כ-1070 יחידות דיור. בנוסף, החברה מקדמת את פרויקט 'ענב VILLAGE' בקריית אונו הכולל בניית 4 בניינים חדשים ו-255 יחידות דיור. החברה מקדמת פרויקטים נוספים בימים אלו בחדרה, נתניה, אילת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully