וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאילנד לכביש החוף: אלו 3 המסעדות שנפתחו במתחם העסקים בנתניה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 15:07

3 מסעדות חדשות נפתחו במתחם העסקים בית פדלון & שפונדר בלב אזור התעשייה פולג בנתניה, והצטרפו לעסקים שכבר פעילים במתחם. החברה מודיעה כי נותרו לשיווק שטחי מסחר אחרונים

בית שפונדר & פדלון בפולג, נתניה. קבוצת שפונדר פדלון,
בית שפונדר & פדלון בפולג, נתניה/קבוצת שפונדר פדלון

קבוצת שפונדר פדלון מודיעה הבוקר (ב') על פתיחתן של 3 מסעדות במתחם העסקים שלה "בית פדלון & שפונדר" הממוקם באזור התעשיה פולג בנתניה, הנמצא בסמוך לכביש החוף.

שלוש המסעדות הן: "צ'ה טו צ'אק" - מסעדה תאילנדית מסורתית; GRACE - בר טאפאס; ומסעדת שף - SENSE; עסקים אלה מצטרפים לעסקים שכבר פעילים במתחם, וביניהם - גלריה לאומנות, מסעדת פוקי בול אסייתית, חנות נוחות ועוד.

המסעדה התאילנדית "צ'ה טו צ'אק" הגיעה מהשוק הכי גדול בתאילנד היישר לעיר נתניה. זהו אחד המטבחים שהופך אט אט לאחד האהובים בישראל. מאחורי המסעדה נמצאת השפית אנותאי ילידת בנגקוק, יחד עם השף יניר גרין, והם יצרו שלל טעמים ומנות מכל רחבי תאילנד. במסעדה הושקעה מחשבה רבה הן בפן הקולינרי, עם שפע של מנות ייחודיות המזוהות עם המטבח התאילנדי הלא מתויר, והן בפן העיצובי. לצורך בניית המסעדה הגיעו מתאילנד לישראל לא פחות מחמש מכולות של ציוד עבור המסעדה. פגודות מרהיבות מקשטות את המסעדה והאוכל מוגש עם כלים שנבחרו והובאו במיוחד.

לצידה, מסעדת סנסס מייצרת חוויה עדכנית. הקונספט של המסעדה נע בין ארוחת ערב מדויקת ועד מינגלינג נוצץ ותוסס והיא פתוחה עד השעות הקטנות של הלילה. בעלי המקום מציינים כי המסעדה מספקת תפריט מושקע, אווירה מיוחדת ושירות אלגנטי.

שואפים לייצר במתחם אירועים וכן שווקים פתוחים בימי שישי"

לאחרונה החליפה חברת שפונדר פדלון את חברת נכנסי אריאל בחברת ניהול חדשה במתחם: חברת "בראון נכסים" בניהולו של חן דלאל. דלאל מציין: "מלבד חידוש משמעותי של עסקים והליכה על קו קולינרי ייחודי ומפתיע, אנו שואפים לייצר במתחם אירועים ופסטיבלים שונים בגוון של יין ואוכל, וכן שווקים מעניינים ופתוחים בימי שישי".

המשרדים אותם שיווקה קבוצת שפונדר פדלון במתחם הם משרדים קטנים בגמר מלא, המבוססים על פי מודל שפיתחה בשם מיני - מקסי, שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי על פי השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס. המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות, הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה. בחברה מציינים כי נותרו שטחים אחרונים למכירה בקומת המסחר (קרקע).

בית פדלון & שפונדר משתרע על כ-20,000 מ"ר בנוי . הוא נמצא בלב אזור התעשייה פולג בנתניה וכולל חמש קומות משרדים מעל קומת מסחר, וכן שלושה מפלסי חניה תת קרקעיים בשטח של 10,000 מ"ר.

לדברי ארז שפונדר, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון: "נתניה בכלל ואזור התעסוקה פולג בפרט, התחדשו מאוד בתחום התעסוקה ומציעים יותר פרויקטים בשימושים מעורבים, שטחי משרדים מודרניים ואטרקטיביים המושכים אליהם חברות מגוונות יותר ובעלות כוח אדם רב. בחרנו לפעול לחידוש משמעותי של המתחם והוספה של בתי עסק ומסעדות שף שישדרגו אותו ויתאימו לעובדים המגיעים למתחם כמו גם למבקרים והמבלים וזאת במהלך כל שעות היממה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully