וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הדירות יוכפל: פרויקט ההתחדשות בירושלים משתדרג ויוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 13:59

274 דירות חדשות: חברת אזורים מודיעה על הרחבת פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם איסלנד בירושלים, לאחר שהגיעה להסכמות עם תושבי הבניין הסמוך ברחוב קולומביה 16. הרחבת הפרויקט מאפשרת לחברה להתקדם משמעותית בהליך התכנון

פרויקט התחדשות עירונית אחר של אזורים שיוצא לשיווק השנה - בשלום יהודה. 3dvision,
פרויקט התחדשות עירונית אחר של אזורים שיוצא לשיווק השנה - בשלום יהודה/3dvision

חברת אזורים מודיעה היום (ב') על הצטרפותו של בניין קולומביה 16 לפרויקט ההתחדשות העירונית במתחם איסלנד 19-21, בו חתמו על חוזה הסכם פינוי בינוי עם 78% מבעלי הדירות. בתוך ימים ספורים הצליחה החברה להגיע למעל 60% חתימות בבניין קולומביה 16 ולרוב הדרוש במתחם המורחב.

במסגרת התכנית במתחם החדש איסלנד-קולומביה שבשכונת קריית מנחם בירושלים, צפויה החברה להרוס 74 יח"ד (באיסלנד - 32 יח"ד ובקולומביה - 42 יח"ד) ולבנות במקומן 274 יח"ד חדשות.

במתחם איסלנד 19-21, הצליחה החברה להגיע לרוב הדרוש וחתימה על הסכמי פינוי-בינוי במהלך חודש מרץ 2022. כאמור, בהמשך לקידום תכנית הפינוי-בינוי, מצטרף עתה לתהליך התחדשות המתחם, בניין נוסף - קולומביה 16 אשר יאפשר את הרחבת הפרויקט והכפלתו. לדברי החברה, מדובר באבן דרך משמעותית וחשובה לקידום הפרויקט, שמאפשרת לה להגיש את התוכניות לוועדה ולהתקדם עם תכנון המתחם באופן מהיר מאוד, דבר שיאפשר את הוצאת הפרויקט לפועל בזמנים קצרים.

המתחם תחום ברחובות מקסיקו וניקרגואה, ממוקם כקילומטרים בודדים מקניון מלחה, גן החיות התנכי ואצטדיון טדי, וכן נושק לשכונת הכרם הציורית. מדובר בפרויקט נוסף של אזורים בירושלים באזור פעילות אסטרטגי של החברה, לצד ההתחדשות ברחובות גוואטמלה וגולומב, שנמצאות במרחק 5 דקות נסיעה מהפרויקט, והינו חלק מההתחדשות של קריית יובל וקריית מנחם.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "צירופו של הבניין ברחוב קולומביה 16 ישדרג באופן משמעותי את תכנון הפרויקט, בו אנו עתידים לייצר מרקם אורבני, מתקדם וחדשני של בניינים חדשים, עם מרחב ציבורי מפותח שישנו את פני השכונה לחלוטין וישפרו בצורה דרמטית את איכות חייהם של הדיירים".

"פרויקט זה מראה שוב את החשיבה היצירתית של החברה בקידום פרויקטי התחדשות עירונית מחד, ומנגד עדות נוספת לקידום המהיר של הפרויקטים שהחברה מובילה בתחום ההתחדשות העירונית שעה שמסמכי התב"ע היו מוכנים עוד בטרם החברה החלה בהחתמת הדיירים ברח' קולומביה 16. חברת אזורים מתכוונת להגיש את התוכנית החדשה כבר בשבועות הקרובים. אנו נמשיך לנהל את הפרויקט בשותפות מלאה עם הדיירים, תוך מתן דגש מיוחד לצרכיהם ובקשותיהם".

את חברת אזורים מייצג בפרויקט עו"ד אהרון שמעון ממשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) משרד עורכי דין; את הדיירים באיסלנד 19-21 ייצג משרד עוה"ד טל קדרי שמיר ואת הדיירים בקולומביה 16, מייצגת עו"ד דיירים יעל אזולאי. משרד האדריכלים האמון על הפרויקט הוא משרד האדריכלים רוזנפלד ארנס אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully