וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריך מזומן? מארק צוקרברג מוכר בית שני בקליפורניה תוך שנתיים

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 11:17

איל המדיה החברתית, מארק צוקרברג, שאימפריית הנדל"ן שלו מתהדרת בשווי מדהים של 320 מיליון דולר - מכר לאחרונה בית שני בקליפורניה תוך שנתיים בלבד. בכמה נמכר הבית היוקרתי?

מארק צוקרברג בשימוע בסנאט. רויטרס, עיבוד תמונה
מארק צוקרברג מוכר בית שני בקליפורניה תוך שנתיים/עיבוד תמונה, רויטרס

מממש נכסים: מסתבר שמארק צוקרברג, שנמצא בטופ 5 ברשימת האנשים העשירים בעולם, ביצע לאחרונה אקזיט שקט כשנפרד בתחילת החודש מבית יוקרתי ב-וודסייד (Woodside) קליפורניה בתמורה ל-29.6 מיליון דולר (כ-109 מיליון שקל).

לפי הניו-יורק טיימס, מדובר בבית שני שמוכר צוקרברג בקליפורניה בפרק זמן של שנתיים בלבד, מה שמעלה תהיות בנוגע לתנועות הרכוש של איל המדיה החברתית והנדל"ן - שאימפריית הנדל"ן שלו משתרעת על פני קליפורניה והוואי ומתהדרת בשווי מדהים של 320 מיליון דולר. בשנת 2022, הוא נפרד מאחוזה בסן פרנסיסקו שבקליפורניה תמורת 31 מיליון דולר (כ-113 מיליון שקל).

הבית שמכר מארק צוקרברג בקליפורניה תמורת כ-30 מיליון דולר. Compass, אתר רשמי
הבית שמכר מארק צוקרברג בקליפורניה תמורת כ-30 מיליון דולר/אתר רשמי, Compass

בית המגורים היוקרתי שנמכר כולל ארבעה חדרי שינה ו-3.5 אמבטיות, בשטח של כ-445 מ"ר בנוי, על פני מגרש של כ-3.5 דונם שנראה כמו פארק ירוק. הבית מתהדר במטבח שף מצויד, חדר משפחה, סלון פתוח וחדר אוכל עם גישה לחצר. ישנה אפשרות גם לסעוד באוויר הפתוח תוך מבט על הפטיו, הבריכה המפוארת, ואח חיצונית פתוחה. כמו כן, ישנן גם עמדות טעינה חשמליות לרכבים וחנייה גדולה לאורחים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully