וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכל התחזה לבעל רישיון נגישות מורשה - והושעה על ידי ועדת האתיקה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 10:28

לא יוכל לעבוד במשך 3 שנים: ועדת האתיקה של המהנדסים והאדריכלים קיבלה החלטה משמעותית לגבי התנהלותו של אדריכל נוף מורשה, שנמצא אשם בהפרת סטנדרטים אתיים ובהתחזות לבעל רישיון נגישות מורשה

שני אדריכלים בפרויקט בנייה. ShutterStock
שני אדריכלים בפרויקט בנייה/ShutterStock

למען יראו וייראו: ועדת האתיקה של המהנדסים והאדריכלים במשרד העבודה קיבלה לאחרונה החלטה משמעותית לגבי התנהלותו של אדריכל נוף מורשה, שנמצא אשם בהפרת סטנדרטים אתיים ובהתחזות לבעל רישיון נגישות מורשה.

על פי ממצאי הוועדה, האדריכל ייצג את עצמו באופן כוזב כבעל רישיון נגישות מטעם התמ"ס, למרות שלא עמד בתנאים הנדרשים שקבע המחוקק. באמצעות חתימה על תעודות נגישות ומתן מספר רישום לעצמו, הטעה דברי את הציבור והרשויות, תוך פגיעה באמון שניתן בו כאדריכל מקצועי.

פסיקת הוועדה כוללת השעיית רישיונו של אדריכל נוף מורשה ועצירת רישומו בפנקס המהנדסים והאדריכלים לתקופה של שלוש שנים. החלטה זו נובעת מחומרת מעשי ההטעיה וההתחזות שביצע האדריכל, וכן יחסו המזלזל כלפי מעשיו.

הגיע הזמן לדבר על האתיקה של הבינה המלאכותית, לפני שיהיה מאוחר מדי.. Unsplash
אתיקה/Unsplash

יתרה מזאת, כישלונו של האדריכל להודות בחומרת מעשיו ובחשיבות השמירה על סטנדרטים אתיים במקצוע העלה חששות לגבי התנהגות בלתי הולמת עתידית. הוועדה הדגישה את הצורך לשמור על יושרה מקצועית ואמון הציבור בתחום ההנדסה והאדריכלות באמצעות אכיפת צעדים משמעתיים נגד מי שמפר את כללי האתיקה.

פרסום פסק הדין וגזר הדין נועד לשמש גורם מרתיע לזולת במקצוע, ולהדגיש את ההשלכות של התנהגות לא אתית. על ידי העמדת אנשי מקצוע באחריות למעשיהם, שואפת הוועדה לשמור על המוניטין של התעשייה ולהבטיח את בטחון הציבור.

החלטה זו של ועדת האתיקה מדגישה את חשיבות ההתנהלות האתית והקפדה על התקנות בתחום ההנדסה והאדריכלות. הוא משמש תזכורת לכל העוסקים בשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות ויושרה בעבודתם.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully