וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר היחיד שיש עליו הסכמה בקבינט מלחמה זה שלא רוצים אותי שם"

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 8:45

מאות אנשים השתתפו בחוג בית שהתקיים בביתם של עו"ד אורן ויעל אבלה בכפר ביל"ו, בו התארח חבר הכנסת ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אשר העביר סקירה מקיפה ולא מעודדת במיוחד על המצב הפוליטי והאסטרטגי של ישראל

חוג בית באירוח אורן אבלה ובהשתתפות אביגדור ליברמן. באדיבות המצולמים
חוג בית באירוח אורן אבלה ובהשתתפות אביגדור ליברמן/באדיבות המצולמים

למעלה מ-300 אנשים הגיעו ביום חמישי האחרון לחוג בית שהתקיים ביום חמישי האחרון ביתם של עו"ד אורן אבלה, מבכירי המומחים לדיני מקרקעין במגזר החקלאי בישראל, ובתו זוגו יעל בכפר ביל"ו. בחוג הבית התארח השר לשעבר וחבר הכנסת, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן ולצידו השר לשעבר עודד פורר.

מעבר לכיבוד מרשים ואווירה חברית, המפגש התקיים בסימן דאגה למדינה, כאשר המשתתפים זכו בסקירה מקיפה של ליברמן על המצב הפוליטי והאסטרטגי של ישראל.

לדברי ליברמן, "אני חושב שהדבר היחיד שיש עליו הסכמה בקבינט המלחמה זה לא להכניס את ליברמן לקבינט, כי אני בא עם תפיסה אחרת עם קונספציה אחרת, עם ידע ונימוקים - לכן לא רצו אותי שם. יש רק פתרון אחד ליום שאחרי ברצועת עזה, חייבים להכניס לשם את המצרים. עד היום המצרים הפכו את רצועת עזה לכאב ראש שלנו. המצרים שיחקו משחק כפול ולא מנעו שום הברחות. כל הנשק לחמאס הגיע דרך ציר פילדלפי. בתחילת המלחמה היינו צריכים להיכנס מדרום ומצפון וגם לרפיח בו זמנית אבל בקבינט הזה הכל הפוך".

חוג בית באירוח אורן אבלה ובהשתתפות אביגדור ליברמן. באדיבות המצולמים
חוג בית באירוח אורן אבלה ובהשתתפות אביגדור ליברמן/באדיבות המצולמים

ליברמן המשיך ואמר כי "בממשלה הזו כלום לא ייפתר. גם בצפון, יש לחתור למימוש החלטה 1701, אם הייתי ראש הממשלה, הייתי משתלט על כל החלק שמעבר לליטני לגבול ישראל, זה דבר הראשון. כל תורת הלחימה של צה"ל זה להעביר את הלחימה לצד האויב. כרגע הפכנו 80 אלף תושבים מהצפון לפליטים בארצם ומנהלים שתי זירות מלחמה והכל בשטח שלנו. אין שיקול דעת".

מארח המפגש, עו"ד אורן אבלה, מבכירי המומחים לדיני מקרקעין במגזר החקלאי בישראל, סיכם את המפגש ואמר כי "החיבור לאביגדור ליברמן הוא טבעי עבורי. אחרי ה-7 באוקטובר כולנו מבינים מדוע רק מדיניות ביטחונית נחושה ומנהיגות מנוסה שמוביל ליברמן היא הדבר הנכון למדינת ישראל. אני מודה לרעייתי יעל ולכל מי שלקח חלק בחוג הבית עבודה רבה עוד לפנינו והכל למען טובת המדינה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully