וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי רכש מיני פנטהאוז בשדה דב תמורת 8 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 13:23

השחקן יהודה לוי, אשר נבחר להיות פרזנטור של חברת הנדל"ן אביסרור ומוביל את הקמפיין לפרויקט "אשירה" בשדה דב, רכש לאחרונה מיני-פנטהאוז בפרויקט בקומה השביעית תמורת 8 מיליון שקל. איך הדירה נראית?

יהודה לוי. ניר פקין
יהודה לוי/ניר פקין

יעבור עם דנה פרידר? יהודה לוי רכש לאחרונה דירה בפרויקט "אשירה" החדש של חברת אביסרור בצפון תל אביב, מתחם שדה דב, תמורת 8 מיליון שקל.

מדובר במיני פנטהאוז בקומה השביעית בשטח של 100 מ"ר, אשר כולל שלושה חדרים וחצי, וכן מרפסת בשטח של 34 מ"ר, בקומות הגבוהות של הבניין שתקים החברה במתחם. העסקה משקפת מחיר של כ־68,400 שקל למ"ר, כולל המרפסת.

נזכיר כי לאחרונה הודיעה חברת אביסרור כי בחרה בשחקן ומנחה הטלוויזיה, יהודה לוי, להוביל כפרזנטור את הפרויקט המדובר, "אשירה". הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, כשתקציב הקמפיין כולו צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.

אשירה אביסרור. viewpoint,
אשירה אביסרור/viewpoint

פרויקט "אשירה" יוקם על אחת הקרקעות במתחם שדה דב, על שטח של 7.3 דונם, 406 יחידות דיור במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק בני 7, 8 ו-15 קומות, כולל שטחי מסחר. הפרויקט כולל דירות בנות 2 חדרים עד דירות מיני-פנטהאוז ופנטהאוז יוקרתיות, כמו זו שרכש לוי, במחירים של החל מ-3.9 מיליון שקל לדירות 2 חדרים, שיהיו כ-25% מכלל הדירות.

חברת אביסרור משה ובניו היתה מבין הזוכות במכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב, שהתקיים בחודש אוגוסט.2021 על המגרש, כאמור בשטח של 7.3 דונם.

הפרויקט כולל גם בריכת שחייה פנימית פרטית, מתחם ספא פרטי, מתחם חדר כושר, לאונג'ים וחדרי עבודה, חדר קולנוע, עמדת שומר 24/7 וחללים משותפים אחרים לשימוש הדיירים שינוהלו על ידי אפליקציה ייעודית וייחודית. הפרויקט בתכנון ועיצוב של האדריכל אבנר ישר ועיצוב החללים הציבורים בפרויקט ע"י האדריכלית דנה אוברזון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully