וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית וגג מכריזה: עירית מעייני מונתה לסמנכ"לית השיווק והמכירות בחברה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 12:58

חברת בית וגג מודיעה על הרחבת צוות ההנהלה הבכירה עם קידומה של עירית מעייני לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות. מעייני מביאה עימה ידע עשיר וניסיון של כ-13 שנים בענף הנדל"ן

עירית מעייני. נימקו,
עירית מעייני/נימקו

בית וגג, אחת החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בארץ, מודיעה היום (א') על הרחבת צוות ההנהלה הבכירה עם קידומה של עירית מעייני לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות.

עירית מעייני מביאה עימה ידע עשיר וניסיון של כ-13 שנים בענף הנדל"ן, לאחר שכיהנה בעבר כמנהלת השיווק של קבוצת אלדר, וב-4 השנים האחרונות כמנהלת השיווק בבית וגג.

במסגרת תפקידה החדש תהיה מעייני אחראית על ניהול מערך המכירות והשיווק של בית וגג, פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק ומכירה המותאמות לשוק התחרותי של היום, קידום מטרות החברה תוך חיזוק מעמדה כחברה מובילה וחיזוק מערך חוויית לקוח והעצמת הקשרים עם הלקוחות.

במרכז תל אביב: פרויקט התחדשות עירונית של חברת בית וגג. הדמיה - ליפסקי astudio,
פרויקט התחדשות של בית וגג בתל אביב/הדמיה - ליפסקי astudio

"אני מלאת התרגשות וציפייה לקראת האתגר החדש," אמרה מעייני. "אני מאמינה שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום באופן משמעותי להמשך צמיחתה והצלחתה של בית וגג, ואני מצפה בקוצר רוח להמשיך לעבוד עם הצוות המוכשר שלנו כדי לקדם את החברה להישגים גדולים עוד יותר."

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג מסר: "ברצוני לברך את עירית על המינוי המכובד. בטוחני שניסיונה ויכולותיה המצוינות של עירית יבואו לידי ביטוי בתפקידה החדש. בשנים הקרובות בית וגג תחל שיווק ומכירות של עשרות פרויקטים בעלי אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. ידיה של עירית יהיו מלאות והיא תסייע להצעיד את החברה ליעדיה הטובים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully