וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה אחת בשבוע: דירה מרווחת בפתח תקווה עם משרד צמוד - והמחיר ירד

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 11:29

במסגרת פינה חדשה של וואלה נדל"ן נציג בפניכם דירה אחת כל שבוע שנמכרת במחיר "מציאה" - מתחת למחיר הממוצע בשוק. והפעם, בסיוע מדלן, בכמה נמכרת דירת 3.5 חדרים מושקעת ומרווחת בפתח תקווה עם משרד צמוד?

מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה. ג׳ניה לביא, אמא נכסים,
מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה/ג׳ניה לביא, אמא נכסים

הנכס:
דירת 3.5 חדרים בשטח של 90 מ"ר, קומה ראשונה מתוך ארבע, ברחוב אצ"ל בשכונת עין גנים בפתח תקווה. דירה מושקעת מאוד, שהייחוד שלה הוא במבנה: הדירה בנויה בשני מפלסים, כאשר במפלס התחתון יש ממ"ד ושירותים וניתן להשתמש בו כמשרד, מאחר ויש לו כניסה פרטית נפרדת. בקומה העליונה יש יחידת הורים עם חדר ארונות מושקע, מטבח חדש (שחלק ממכשירי החשמל בו יישארו) וסלון ענק ומואר מאד. הדירה שופצה לא מזמן, והיא כוללת גם חניה ומרפסת שמש נחמדה (שניתן להשתמש בה גם כמרפסת סוכה). הדירה נמצאת בבניין מטופח ברחוב ללא מוצא שתחבורה ציבורית לא עוברת בו, אך במרחק של 5 דקות הליכה ממנו יש תחנה של הרכבת הקלה. במרחק הליכה יש סופרמרקט שכונתי, ובסוף הרחוב יש פארק מקסים, עם גן שעשועים.

מחיר מבוקש:
המחיר המבוקש היה 2.29 מיליון שקל, אך לאחרונה הוא ירד ל-2.25 מיליון שקל.

מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה. ג׳ניה לביא, אמא נכסים,
מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה/ג׳ניה לביא, אמא נכסים

למה זאת מציאה:
"זו דירה משופצת ומושקעת מאוד באזור מבוקש", אומרת ג'ניה לביא מאמא נכסים, שמטפלת בנכס. "זו דירה מאוד מרווחת, עם סלון שלא רואים בכל דירה, ענק ומואר. הכל בה הוחלף לאחרונה, ובמטבח יישארו מוצרי חשמל. המוכרים התכוונו להמשיך לגור בה בעצמם, ולכן עשו שיפוץ ברמה הכי גבוהה שאפשר, אבל עם פרוץ המלחמה הנסיבות השתנו ועכשיו הם רוצים לעבור לגור קרוב יותר לילדים. היתרון בדירה הזו הוא באמת שני המפלסים, שמאפשרים להשתמש בחלקה כמשרד בייתי או כנכס מניב, שיכול להכניס כ-2,500 שקל בחודש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה. ג׳ניה לביא, אמא נכסים,
מציאה בשבוע: דירה בפתח תקווה/ג׳ניה לביא, אמא נכסים

על הסביבה:
עין גנים היא שכונה שהחלה את דרכה כמושב הפועלים הראשון שנוסד בישראל, עוד ב-1908, אך מאז סופח לפתח תקווה ושינה את פניו לבלי היכר. כיום אין בשכונה כמעט שרידים למושב ההיסטורי, ורובה בנייני דירות משנות ה-80' של המאה הקודמת, בני 3-8 קומות, מעט צמודי קרקע ושני מגדלי מגורים בני כ-25 קומות.

עין גנים נחשבת לשכונה משפחתית וטובה, שנהנית מהקירבה למרכז העיר, שנמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה (או 3 דקות נסיעה) ויש בה לא מעט תחבורה ציבורית, כולל רכבת קלה במרחק הליכה קצרה. גם לקו 2 של המטרו העתידי, לכשייבנה, יהיו תחנות בסמוך לשכונה (אך לא בתוכה).
בשכונה יש גינת קטנות ושני בתי ספר יסודיים, לצד גני ילדים, והיא נחשבת ככזו שמושכת אוכלוסייה צעירה. השכונה היא חילונית כעיקרון, אך יש בה גם קהילה דתית, בתי כנסת ובית חב"ד.

למי מתאים:
למי שרוצה לעבוד מהבית (ובעצם לרכוש דירה פלוס משרד) או שרוצה לצד דירת המגורים גם נכס מניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully