וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטקס חגיגי: שרי הממשלה יקבלו את פניהם של העובדים הזרים בענף הבניה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 13:57

כדי לציין את המאמץ המשותף שכבר התחיל להביא תוצאות עם הגעתם של פועלים מהודו וסרי לנקה, יתקיים מחר טקס חגיגי ביוזמת ההסתדרות הלאומית ובהשתתפות שרי השיכון, הפנים והעבודה, בסימן קבלת מהגרי עבודה בישראל

עובדים זרים בהקמת הרכבת הקלה, ציר ז'בוטינסקי פתח תקוה, 23 באפריל 2021. ראובן קסטרו
עובדים זרים בהקמת הרכבת הקלה, ציר ז'בוטינסקי פתח תקוה, 23 באפריל 2021/ראובן קסטרו

נוכח המשבר המתמשך בענף הנדל"ן בכל הקשור לפועלי בניין' עקב ההחלטה להפסיק להעסיק פועלים מעזה ולצמצם דרמטית את כניסת הפועלים משטחי הגדה המערבית, ממשלת ישראל והגורמים הרלוונטיים מגבירים את קצב הבאת העובדים הזרים לענף הבנייה, בעיקר מהודו. המהלך להבאת הפועלים והכשרתם הוא מורכב, פרי שיתוף פעולה בין ממשלת ישראל, תאגידי כוח האדם, התאחדות הקבלנים בוני הארץ וההסתדרות הלאומית, באמצעות קרן "עמית" המכשירה ודואגת לבטיחותם וזכויותיהם של העובדים הזרים בענף הבנייה.

כדי לציין את שיתוף הפעולה ואת המאמץ המשותף שכבר התחיל להביא תוצאות עם הגעתם של אלפי פועלים מהודו וסרי לנקה, יתקיים מחר (14.3, משעה 14:00) במודיעין אירוע חגיגי, בסימן קבלת מהגרי עבודה בישראל, תחת הכותרת "בונים את ישראל".

באירוע ישתתפו ויישאו דברים: שר השיכון, יצחק גולדקנופף; שר הפנים, משה ארבל; שר העבודה, יואב בן צור; יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, יעקב אשר; מנכ"ל משרד השיכון, יהודה מורגנשטרן; יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי; מנכ"ל עמית, גיל דמתי; ויו"ר התאחדות תאגידי כ"א זר בענף הבנייה.
יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, מסר: "אנחנו גאים לארח את נציגי הממשלה הבכירים ואת שאר המכובדים, כדי להראות את שיתוף הפעולה והמאמץ המושקע באחד מהאתגרים הגדולים של מדינת ישראל בימים אלה, בניין ישראל ושיקום העוטף והצפון".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully