וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפול מהשיא הקודם: הפנטהאוז הזה ישבור את שיאי המכירות במיאמי?

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 9:39

וולקאם טוב מיאמי ביץ': הפנטהאוז הזה, שנמצא בתהליכי מכירה בעיר החוף והמסיבות, יהפוך לבית היקר ביותר שנמכר אי פעם באזור מיאמי. הנכס היוקרתי ממוקם במגדל ענק מול האוקיינוס ומציע שירותים של מלון 5 כוכבים

הדמיה: פנטהאוז במיאמי שנמכר עבור 120 מיליון דולר. THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects, אתר רשמי
הדמיה: פנטהאוז במיאמי שנמכר עבור 120 מיליון דולר/אתר רשמי, THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects

שיא כפול: פנטהאוז ענק ויוקרתי ב-Shore Club Private Collection, האזור הכי נחשב ויוקרתי במיאמי ביץ', סוגר בימים אלו חוזה שעתיד לא רק לשבור את שיאי המכירות של דירות בעיר מסיבות האביב - אלא גם להכפיל את השיא הקודם של דירות יוקרה שהן חלק מבניין משותף.

הפנטהאוז, שמשתרע על פני כ-975 מ"ר עם כ-695 מ"ר של טרסות ובריכת גג פרטית עם נוף לאוקיינוס, נמכר עבור 120 מיליון דולר (כ-436 מיליון שקל) - סכום שיהפוך אותו כאמור לדירת המגורים היקרה ביותר שנמכרה אי פעם באזור מיאמי.

הדמיה: פנטהאוז במיאמי שנמכר עבור 120 מיליון דולר. THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects, אתר רשמי
הדמיה: פנטהאוז במיאמי שנמכר עבור 120 מיליון דולר/אתר רשמי, THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects

על פי הוול סטריט ג'ורנל, שדיווחה בימים האחרונים על העסקה המתנהלת, השיא הקודם של דירות הממוקמות בבית משותף נקבע בשנת 2015 והיה חצי מהמחיר הזה - כאשר מיליארדר קרנות הגידור קן גריפין שילם 60 מיליון דולר עבור פנטהאוז נוסף באזור. באתר החדשות האמריקאי מציינים כי מאז הוא מכר את הנכס בהפסד, תמורת 46.2 מיליון דולר.

נדגיש כי בשנת 2022 שילם אותו קן גריפין 106 מיליון דולר עבור אחוזה פרטית גדולה על קו המים בקוקוס גרוב במיאמי, הבית הראשון באזור שחצה את רף 100 מיליון הדולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בין מלון יוקרה משנות ה-30 למגדל חדש ומפואר

הפנטהאוז המרשים ימוקם בפרויקט מגורים יוקרתי בעיצוב רוברט א.מ שטרן אדריכלים, ועתיד לכלול 49 דירות מגורים פרטיות, המחולקות בין מבנה מלון קרומוול (Cromwell) הייחודי שהוקם בשנות ה-30 של המאה הקודמת, ובין מגדל חדש וצמוד שנבנה בימים אלו, בגובה כ-61 מטר.

בנוסף לפנטהאוז, הפרויקט יציע גם אחוזה פרטית בשטח של כ-557 מ"ר, ואתר נופש ברמת חמישה כוכבים. המכירות החלו בתחילת השנה שעברה, כאשר המחירים בזמנו נעו בין כ-6 מיליון דולר לכ-40 מיליון דולר, לא כולל הפנטהאוז כמובן. הפרויקט צפוי להסתיים בשנת 2026.

הדמיה: מגדל המגורים בו ממוקם הפנטהאוז. THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects, אתר רשמי
הדמיה: מגדל המגורים בו ממוקם הפנטהאוז/אתר רשמי, THE BOUNDARY | Robert A.M. Stern Architects

מחיר הנדל"ן במיאמי זינק בתקופת הקורונה. מעבר לשיא הנוכחי שעתיד להישבר, השיא הבא שואף להגיע אף רחוק יותר, כאשר פיתוח מחדש של מלון ראלי ההיסטורי מבקש תג מחיר של 150 מיליון דולר עבור פנטהאוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully