וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: אלדר משכנתאות מתרחבת ומקימה את המרחב הצפוני

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 10:55

ממשיכה בתנופת ההתרחבות: אלדר משכנתאות מודיעה כי למרות המלחמה תקים את מרחב צפון, במטרה להרחיב את ההיצע בשירותי ייעוץ משכנתאות עבור תושבי הצפון. במסגרת זו, ליאור לייבל מצטרף לחברה וישמש כמנהל מרחב צפון

חיפה. ShutterStock
חיפה/ShutterStock

"במיוחד בתקופה רגישה זו": חברת אלדר משכנתאות מודיעה הבוקר (ב') על התרחבות פעילותה והקמת מרחב צפוני של החברה, בניהולו של ליאור לייבל. שירותי החברה במרחב צפון יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויגדילו את היצע ייעוץ המשכנתא עבור תושבי האזור - חדרה, חיפה, קריית אתא וצפונה.

כמו כן, במסגרת ההודעה על הקמת המרחב הצפוני, החברה הכריזה היום כי ליאור לייבל מצטרף לחברה וישמש כמנהל מרחב צפון. ליאור לייבל, עוסק בייעוץ משכנתאות במשך כמעט עשור. בעברו שימש כבנקאי בבנק הפועלים, בעל ניסיון מרשים כיועץ משכנתאות וליווי עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו בחברת "דרכנו". בשנים האחרונות פעל באופן עצמאי.

כאמור, ליאור חובר לאלדר משכנתאות ויחד יקימו את המרחב הצפוני של החברה. המהלך הוא חלק מהתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר. ליאור, יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור הצפון וכן על הקשר מול הפרויקטים הרבים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור. מחברת אלדר משכנתאות נמסר כי היא רואה בחבירה עם ליאור פוטנציאל עסקי גבוה.

ליאור לייבל. אוהד עשור,
ליאור לייבל/אוהד עשור

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: "על אף תקופת המלחמה המורכבת, אנחנו רואים צורך מוגבר לספק למגוון לקוחותינו, שירות איכותי, אישי ויעיל. לצורך כך, אנחנו משקיעים מאמצים רבים להתרחב והתקדם באמצעות הקמת מרחבים מקומיים שיספקו את רמת השירות הנדרשת לתפיסתנו. הפוטנציאל בצפון, על אף המלחמה כרגע, גדול ומאתגר. תחום ייעוץ המשכנתאות יחזור בתקופה הקרובה לשיא ואנחנו מתכוננים להגדלת המענה שלנו ללקוחות. ליאור מגיע עם ניסיון רב וקשרים רבים בצפון ואני בטוח שיתווה יחד איתנו את המצוינות בשירות".

ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון באלדר משכנתאות: "במיוחד בתקופה רגישה זו, אני שמח ונרגש להקים יחד עם חברת אלדר משכנתאות את המרחב הצפוני. אני מודה לקבוצת אלדר על ההזדמנות להביא לתושבי הצפון ייעוץ משכנתאות בסטנדרט חדש שעוד לא הכירו - אני בטוח שיחד נרחיב משמעותית את הפעילות בתחום המשכנתאות והפיננסים בחברה ונגיע להישגים בולטים וחשובים עבור כלל סוגי האוכלוסיות והמשכנתאות".

בצל תקופת המלחמה, חברת אלדר משכנתאות מזמינה את תושבי ומפוני אזור הצפון ליצור קשר להתייעצות ראשונית הנוגעת למשכנתא קיימת, חדשה תשלומים והלוואות מגובות נכס - הייעוץ הראשוני הינו חינם ואישי .טלפונים ליצירת קשר 054-8216226

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully