וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אלף דולר לדירה בכפר עזה? פרויקט חדש פונה למשקיעים בעולם

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 9:53

פרויקט חדש קורא לצעירים מכל העולם להשקיע בכפר עזה במחיר אטרקטיבי. עם זאת, יש טוויסט: במקום פרטים על הבית, מוצגות הזוועות שהתחוללו בו ב-7 באוקטובר. מטרת קמפיין ההסברה הייחודי - לזעזע ולעורר מודעות ברחבי העולם

מודעת מכירה לדוגמה. יח"צ, דוברות משטרת ישראל
מודעת מכירה לדוגמה/דוברות משטרת ישראל, יח"צ

למעלה מ-150 ימי מלחמה אינטנסיביים בעזה, כאשר 134 חטופים ישראלים, ביניהם אימהות וילדים, עדיין בשבי חמאס, ונראה כי הנרטיב בזירה הבינלאומית השתנה לרעתנו. צעירים רבים מכל העולם מביעים תמיכה עיוורת בארגון הטרור, וזאת תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שאלפי מחבלי חמאס חדרו לישראל בכדי לאנוס, לרצוח ולשרוף בתים על יושביהם.

בעקבות הירידה בתמיכה בישראל והעלייה החדה באירועי האנטישמיות בעולם (עליה של 235% על רקע המלחמה) קמה לה יוזמה הסברתית חדשה ויצירתית שמטרתה לזעזע ולעורר מודעות ברחבי העולם.

רן עובדיה, יזם, ובעלי סוכנות הקריאייטיב פיבוט 2.0 (PIVOT2.0) הציע זווית נוספת להציג לעולם את הזוועות, דרך הנדל"ן. ביחד עם איש היח"צ רן עוזר ובתמיכת משרד התפוצות והמלחמה באנטישמיות, הם יצרו פרויקט הסברה ראשון מסוגו, שמטרתו לעורר שוב תמיכה בישראל בזירה הבינלאומית.

מודעת מכירה לדוגמה. יח"צ, דוברות משטרת ישראל
מודעת מכירה לדוגמה/דוברות משטרת ישראל, יח"צ

במסגרת הפרויקט, אשר קהל היעד שלו הוא צעירים מרחבי העולם, מוצגות מודעות אטרקטיביות ברשתות החברתיות לרכישת נדל"ן להשקעה ב-GAZA VILLGE. התיאורים של המקום הם אמיתיים לחלוטין, מדובר על מקום פסטורלי ויפה במזרח התיכון שמעל ל-200 משפחות כבר התאהבו בו. כשתנחתו בעמוד הבית של האתר, תגלו בתים יפים במחירים מפתים להשקעה. אלא שברגע שתלחצו על קבלת פרטים, תעברו לעמוד שמציג את הבית, אבל לא מהזווית הנדל"נית. בעמודים הפנימיים, תיחשפו לזעוות שהתחוללו באותם בתים וזאת באמצעות צילומים של הבתים השרופים ועדויות של בני המשפחה שנותרו לספר את סיפורו של כל בית ושל כל משפחה שהתפרקה, נחטפה או נרצחה באכזריות.

תהליך העבודה על הפרויקט היה מורכב ודרש אישורים ושיתוף פעולה של משפחות מכפר עזה. התהליך המשיך למסע צילומים בקיבוץ ביחד עם תושב המקום זוהר שפק ואנשי צוות נוספים. על סמך הצילומים המטלטלים הוקם האתר הייעודי אשר נועד כאמור למשוך צעירים מכל העולם להיכנס אליו ולהיחשף למראות הקשים ולזוועות אותם ביצעו מחבלי חמאס.

הסיפורים והמראות של הבתים שניזוקו ונחרבו אינם קלים. רן עובדיה מסביר כי מטרת הקמפיין היא לזעזע את העולם ולעורר את המודעות לטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס. "אנחנו רואים בהודעות שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות מקהל של צעירים בחו"ל, שהם לא היו מודעים לכל מה שהתרחש ב-7.10. הם ראו עד כה רק את הזווית של הצד השני. חשוב שכל מי שיש לו עוקבים מחו"ל ברשתות החברתיות, יעלה מודעה עם קישור לאתר כדי לעורר את המודעות לטבח של ה- 7.10".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ההרס בזירת הטבח בקיבוץ כפר עזה. 17באוקטובר 2023. אילן רוזנברג, רויטרס
ההרס בזירת הטבח בקיבוץ כפר עזה. 17באוקטובר 2023/רויטרס, אילן רוזנברג

משרד התפוצות העניק תמיכה כספית לכ-100 מיזמים אזרחיים

קרין פרץ, ראש תחום בכיר זירה ציבורית, שהובילה את הפרויקט מטעם משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ביחד עם רון ברומר, ראש אגף בכיר ליוזמות ולמלחמה באנטישמיות במשרד התפוצות, מסרה: "משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות העניק תמיכה כספית לכ-100 מיזמים אזרחיים הפועלים בזירת התודעה החל מה-7 באוקטובר. זו פעם ראשונה שמשרד ממשלתי מעניק תמיכות בזמן כל כך קצר לגורמים אזרחיים. מדובר בחברות ויזמים שעשו ועושים פעילויות נרחבות בהתנדבות ואף הזניחו את פעילותם העסקית לשם כך. המענק נועד לאפשר להם להמשיך בפעילות חשובה זו ולחזק את הלגיטימציה של ישראל להמשיך לפעול".

מאחורי הזוועות שהתרחשו בכפר עזה, עומדים מספרים שקשה להתעלם מהם: 79 אזרחים שנרצחו, 19 ילדים ותינוקות שנשרפו למוות, 18 אזרחים שנחטפו לעזה, 288 אזרחים נפצעו בדרגות שונות ו-140 בתים ניזוקו משמעותית, חלקם אף הוצתו ונשרפו לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully