וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר ששוק המשרדים רדום? הוארך הסכם השכירות במשרדי הענק

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:00

חברת ההייטק Pendo מאריכה את הסכם השכירות במשרדים בפרויקט "הרצליה הילס", הכולל משרדים ומסחר בהיקף של כ-33 אלף מ"ר סה"כ. פנדו שוכרת כ-1,300 מ"ר ותמשיך לעשות זאת בשלוש השנים הקרובות לפחות

תמונה של המרכז המסחרי בפרויקט של הרצליה הילס. גלעד קוולרצ'יק,
הרצליה הילס/גלעד קוולרצ'יק

חברת ההייטק Pendo (פנדו), אשר מנוהלת על ידי המטה בארה"ב וכוללת היום 750 עובדים הפרושים על פני משרדים בשמונה ערים ברחבי העולם, ממשיכה את שיתוף הפעולה עם חברת "אזורים" ו"עופר השקעות" בשטחי המשרדים בהרצליה הילס לעוד שלוש שנים ואופציה לשלוש שנים נוספות. פנדו שוכרת שטח של כ-1,300 מ"ר.

אזורי המשרדים והמסחר של חברת "אזורים" ו"עופר השקעות" בפרויקט "הרצליה הילס" כוללים כ- 33,000 מ"ר. כאשר חברת פנדו שוכרת שטח של כ-1,300 מ"ר. בניין המשרדים מתהדר בעשר קומות של חללי משרדים מודרניים ומעוצבים עם מגוון אפשרויות זמינות, החל מ-200 מ"ר ועד ל-3,400 מ"ר מרווחים, עסקים בכל הגדלים יכולים למצוא חלל מתאים.

הפרויקט כולל גם שירותי ניהול איכותיים המבטיחים חווית שכירות חלקה ומהנה. כיום במתחם המשרדים של "הרצליה הילס" ניתן למצוא חברות כמו נאייקס, מתחמי עבודה משותפים של Mixer ומשרדי שברון. הפרויקט כולל מגורים לצד בניין משרדים ומסחר.

שני גברים ושתי נשים במשרד. ShutterStock
אילוסטרציה: עובדי הייטק מרוצים/ShutterStock

כמו כן, חברות וארגונים שונים השוהים במתחם המשרדים של הרצליה הילס נהנים ממגוון מסעדות, בתי קפה, סופרים וחנויות באזור ולרווחת התושבים ועובדי המשרדים.

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה בין חברת "אזורים" ו"עופר השקעות" עם חברת פנדו. להרצליה הילס אופי ייחודי המשלב את מתחם המשרדים, המסחר והמגורים יחד ויוצר שכונה שוקקת חיים בכל שעות היממה. מתחם המשרדים והמסחר בהרצליה הילס, במיקומו האסטרטגי ימשיך לתת מענה ייחודי לביקושים לשטחי מסחר, משרדים ותעסוקה בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully