וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמות, אימהות, קרייריסטיות: 4 נשות נדל"ן עם סיפורים מרגשים ומעוררי השראה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 19:29

יום האישה חל בסוף השבוע האחרון. בשיתוף עם חברת תיווך הנדל"ן רי/מקס, נשתף את סיפוריהן המרגשים של ארבע נשים מובילות מענף הנדל"ן

ענבר אלון. רי/מקס,
ענבר אלון/רי/מקס

הלוחמת שצברה מעל 150 ימי מילואים וסגרה עסקאות תוך כדי, הזכיינית שמובילה את הצפון, הסוכנת שמשלבת באופן מעורר השראה קריירה ומשפחה והאמיצה שהצילה את בעלה ב-7 באוקטובר.

חודש האישה חל בימים אלו, וזו הזדמנות נהדרת לשים זרקור על ארבע נשים מיוחדות, נשים שמחזיקות בהישגים יוצאי דופן בכלל ובתקופה זו של מדינת ישראל בפרט.

חברת תיווך הנדל"ן רי/מקס החליטה לשתף עם וואלה נדל"ן את סיפוריהן המרגשים של ארבע נשים מובילות מענף הנדל"ן והרכב.

אנו מזמינים אתכם ואתכן לקבל השראה:

ענבר אלון: לוחמת אמיצה - וסוכנת תיווך מצטיינת

"נשים בישראל גם בחזית הלחימה וגם בחזית העסקית": ענבר אלון, סוכנת מצטיינת ברשת תיווך הנדל"ן רי/מקס, סגרה עסקאות במהלך 150 ימי מילואים קרביים, והיא לא מתכוונת לעצור.

ענבר אלון, בת 29, בימים רגילים מתפקדת כאחת הסוכנות המבטיחות ברשת רי/מקס, ומככבת בסניף רי/מקס פמילי בקריות. על פי נתוני רי/מקס ישראל, אלון היא האישה שסגרה הכי הרבה עסקאות ב-2023, והיא קטפה את המקום השני הכללי בקטגוריה זו.

במשך מעט יותר מ-150 יום, מאז תחילת מלחמת 'חרבות הברזל' אלון, רב סרן במיל', משרתת ביחידה קרבית לוחמת בחברון, בחטמ"ר יהודה, בתוך גדוד מעורב של דובדבן וכפיר.

ענבר אלון. רי/מקס,
ענבר אלון/רי/מקס

"זה לא פשוט להיות פעילה בעסק תוך כדי פעילויות מבצעיות", שיתפה אלון והמשיכה: "לקוחות פנו אליי בזמן שהייתי במילואים, אך קיבלתי גיבוי מלא מהמשרד, שעזר לי מאוד". אלון סיפרה על החוויה המאתגרת והתייחסה לתפקוד העיסקי שלה כאישה: "הייתי יוצאת לאפטר פעם בשבוע וחצי, ומגיעה עם עקבים ונשק לעשות סיורי משקיעים. הרגשתי שאני לא רק בחזית הלחימה, אלא גם בחזית העסקית".

הסוכנת המצטיינת סיכמה: "במלחמה הזאת הבינו כמה נשים משמעותיות למאמץ המלחמתי. בכך שהצלחתי להגיע למקום שני בישראל בכמות מכירת דירות ברי/מקס עם 150 ימי מילואים - הוכחתי כמה נשים הן משמעותיות גם בזירה העסקית. דווקא במלחמה הזאת שהיא תוך כדי יום האישה אנחנו חוגגות את ההכרה מהמדינה גם בצבא וגם בעסקים".

תמר לוין: סוכנת נדל"ן מצליחה ואמא לשמונה ילדים

תמיר לוין, סוכנת התיווך המצטיינת בצפת מוכיחה שאפשר לשלב קריירה ומשפחה, כשסוד הקסם הוא הרצון לעזור לאחר.

אין זה סוד שצפת אינה המקום הבטוח ביותר להיות בו בתקופה זו. בעקבות מלחמת 'חרבות הברזל' העיר הצפונית נמצאת תחת אש וקולות האזעקה נשמעות בה לעיתים קרובות. עם זאת, סניף רי/מקס נוף בעיר ממשיך לעבוד בכל הכוח ולחפש הזדמנויות נדל"ניות, כשבין הסוכנות המצטיינות בו נמצאת תמר לוין, מהסוכנות המובילות ברשת הארצית.

לוין, במקור מנתניה, בת 40, גרה כבר 20 שנים בצפת ואמא לשמונה, אך היא מצליחה לשלב באופן מופתי את המשפחה והקריירה, כשהגיעה בשנת 2023 למקום השביעי הארצי ברי/מקס בכמות העסקאות שרשמה.

"אני מזהה עסקאות גם בתקופה הזאת, השוק לא נעצר. יש הזדמנויות טובות, אבל צריך עין מיומנת כדי לראות אותן" משתפת לוין, שלאחרונה הובילה מכירה משמעותית בעיר: דירת גן בעלת חמישה חדרים ברחוב יהלום, המשתרעת על 130 מ"ר + 100 מ"ר גינה וחניה, בסכום נאה של 2,180,000 ש"ח.

כשהיא נשאלת לגבי סוד ההצלחה, ואיך תוך ארבע שנים בלבד בתחום הפכה לאחת הסוכנות המובילות ברי/מקס, היא מגלה: "אני מאמינה בצדקת הדרך והשותף הגדול שלי זה השם. אני קיבלתי על עצמי דווקא השנה, שהייתה כל כך מאתגרת, לתת יותר: לתת יותר צדקות, ללוות סוכנים צעירים וכדומה. אני מייעצת לכל אחת ולכל אחד להיות הכי אמיתי ולבוא עם נכונות. צריך להתייחס באותה הרצינות בעסקה לשכירות של 2,000 ש"ח ועסקת מכירה של 30,000,000 ש"ח. כשאתה בא לעזור באמת, זה חוזר בצרורות ואני מאחלת לכל אחת שתבוא לעבודה שלה עם רצון כן לעזור לאחר".

לוין מוסיפה ומסכמת: "אני מחזיקה בנתון מטורף, כ-80% מהעסק שלי זה הפניות. אני כמעט ולא מגייסת לקוחות שנמצאים בשוק החופשי. אני עובדת עם הלב וזה מזין את עצמו כשלקוחות מרוצים ממליצים עליי. אפשר לשלב קריירה ומשפחה, צריך רק לדעת לתת".

מיכל קורלנד: בעלים של שישה סניפי רי/מקס בצפון

"מובילים את הנדל"ן בצפון": מיכל קורלנד שותפה ובעלים של שישה סניפי רי/מקס, ממשיכה להוביל למצוינות על אף המלחמה.

מתחילת מלחמת "חרבות הברזל" צפון הארץ ספג מכה אנושה, כשהטילים אינם פוסקים ואלפי אנשים מפונים. עם זאת ישנם אנשים שנשארו בצפון, עם כל הקושי, וממשיכים לעבוד במרץ. אחת מאותם האנשים היא מיכל קורלנד, אשר גרה בכרמיאל ויחד עם שותפה מרסלו גלז, היא זכיינית של שישה סניפי רי/מקס באיזור הצפון.

קורלנד וגלז זכו יחד בזכייני השנה של רי/מקס לשנת 2023 חרף כלל האתגרים. כעת, בתקופה מורכבת זו, שני משרדים של קורלנד סגורים (שלומי וקרית שמונה) בעקבות המלחמה, אך היא וצוות הסוכנים והמתווכים שלה, העומד על למעלה מ-60 איש, ממשיכים לעבוד בסניפים בנהריה, עכו, מעלות וכרמיאל.

מיכל קורלנד, בת 48, נשואה ואמא לשלושה, החליטה לעזוב קריירה צבאית מבטיחה בגיל 30 ולעשות שינוי. עם גלז היא שותפה כבר 15 שנה ותחת ניהולם הם מובילים את הצפון בכל עולמות הנדל"ן, יד שנייה, פרויקטים חדשים, התחדשות עירונית, נדל"ן מסחרי וקבוצות משקיעים.

מיכל קורלנד. רי/מקס,
מיכל קורלנד/רי/מקס

"אנחנו חיים את הצפון, נושמים את הצפון ואוהבים את הצפון" הזכיינית משתפת, "השנה שעברנו הייתה לא פשוטה, אבל אנחנו אנשים שתמיד מחפשים הזדמנויות ויש כאלו. יש אצלנו את האנשים הכי טובים ברמה האישית בכלל ובתחום הנדל"ן בפרט, את זה אני יודעת".

בהקשר למלחמה, קורלנד נמצאת בקשר ישיר עם העובדים המפונים ומשפחותיהם, ומציעה להם עזרה ותעסוקה במשרדים הפועלים. כמו כן סיפרה: "השביעי באוקטובר עצר אותנו בחודש הראשון, ברמה האישית והעסקית, איבדנו אנשים קרובים וחברים. הבנו שיש דברים שאין לנו שליטה עליהם, ואנחנו עושים מה שאנחנו יכולים. הצפון כבר עבר משברים, אבל התאוששנו, אנחנו מסתכלים קדימה".

לכבוד יום האישה, קורלנד סיכמה עם טיפ: "צריך להאמין בעצמך, במי שאת ובמה את מביאה. לא לפחד. כל הזמן יש הזדמנויות, בחיים ובנדל"ן, צריך לדעת מתי ואיך לקחת אותן".

יפעת יצקן: הארליסטית שהצילה את בעלה ב-7 באוקטובר

רוכבת ומובילה קדימה: סיפורה מעורר ההשראה של יפעת יצקן, ששיתפה על פציעת בעלה באירוע מיוחד של הארלי דוידסון.

מאז השביעי באוקטובר הכל מתערבב, ולכן אנו מרגישים בנוח לשתף סיפור שלא קשור לעולם הנדל"ני, אך מתקשר באופן ישר לעולמות העוז, התעוזה והתקווה: סיפורם של משפחת יצקן.

ביום שישי האחרון, חברת אלבר מוטו, יבואנית אופנועי הארלי דוידסון וטריומף בישראל, יזמה אירוע ייחודי לכבוד יום האישה באולם הארלי דוידסון ישראל בתל אביב. באירוע, בו הרצתה לינור אברג'יל וכן יצאה לפועל רכיבה משותפת בהובלת קהילת הרוכבות של הארלי דוידסון, עלתה לדבר גם יפעת יצקן, אשתו של רוכב ההארלי ארז יצקן ב-30 השנים האחרונות, ושיתפה מה עבר על משפחתם בקיבוץ כפר עזה ב-7 באוקטובר.

יפעת יצקן ממועדון הארלי דוידסון. שמוליק פאוסט,
יפעת יצקן ממועדון הארלי דוידסון/שמוליק פאוסט

"אירחנו ארוחה משובחת בשישי באוקטובר עם אורחים רבים, התעוררנו לצבע אדום מטורף שעות לאחר מכן. בשעה שבע וחצי שמענו צרחות של עשרות מחבלים ליד הממ"ד שלנו, וארז נאבק עם הידית. המחבלים הניחו מטען חבלה על הדלת וארז עף אחורה ונפצע", יפעת יצקן סיפרה על הבמה באירוע של הארלי דוידסון.

"התחלתי יחד עם הבת שלי מסע מטורף להציל אותו. ארז היה הפצוע הראשון שדווח בכפר עזה, כי שאר השכונה לא שרדה. בין יריות ליריות שרר שקט, הקיבוץ היה רווי מחבלים. באחד ורבע ארז התחיל להיפרד, גילי, הבת שלי צעקה לעזרה וכוח מגלן פתאום הגיע. הוציאו אותו ואותנו תחת אש".

יפעת יצקן שיתפה את סיפורם המרגש של משפחתה, כשארז נמצא בקהל יחד עם קהילת הארלי דוידסון, בה הוא שייך. לאחר הנאום של יפעת, יצאה לדרך הרכיבה המשותפת בהובלת הנשים וסימלה חזק יותר מאי פעם את ניצחון הרוח ואת כוחן הבלתי ניתן לתיאור של נשים בחברה הישראלית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully